درخواست بررسی گرانی خودرو در نشست فوق‌العاده مجلس

پنج شنبه 2 اسفند 97 ساعت 14:03
درخواست بررسی گرانی خودرو در نشست فوق‌العاده مجلس

نماینده مردم زرند در مجلس از هیات رییسه مجلس خواست تا به گرانی خودرو و دیگر کالاها ورود کند و با مسؤولان دولتی در نشستی فوق‌العاده به موضوع رسیدگی کند.

حسین امیری خامکانی در نشست علنی امروز (پنج ‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی بر لزوم امهال وام های بانکی کشاورزان تاکید کرد و افزود: از بهمن سال پیش موضوع خشکسالی را پیگیری می کنیم و دولت در این مورد چند بار مصوبه برای امهال وام ها داشته است ولی این مصوبات در بانک ها اجرا نمی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: نزدیک به ۱۶۰ نامه در این مورد امضا شده اگر دولت قصد ندارد موضوع را حل کند به آن ورود نمی کرد تا کشاورزان تکلیف خود را می دانستند و بین دولت و بانک ها بلاتکلیف نبودند.

وی افزود: در مورد بسته حمایتی هم هنوز دولت نمی تواند تصمیم بگیرد به چه افرادی این بسته را بدهد. با وجود پیگیری‌های چند باره کارگران معادن ذغال سنگ که درآمد بسیار پایینی دارند هنوز نتوانسته‌اند بسته های حمایتی خود را دریافت کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی خودرو از مجلس خواست با دعوت از مسؤولان دولتی در نشستی فوق‌العاده موضوع را بررسی کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar