دریافت مجوز واردات هاوال H9 توسط بهمن موتور؛ رقیب پرادو از چین می‌آید

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
دریافت مجوز واردات هاوال H9 توسط بهمن موتور؛ رقیب پرادو از چین می‌آید

یک مدل شاسی بلند جدید دیگر چینی به زودی وارد بازار ایران می‌شود. از این دست خبرها این روزها خیلی به گوش می‌رسد و دیگر به موضوعی عادی برای همه تبدیل شده است. شرکت بهمن موتور، در نمایشگاه خودروی تهران سال پیش از امضای قرارداد همکاری گسترده با شرکت چینی هاوال برای تولید محصولات این کمپانی بزرگ چینی خبر داده بود.
مقامات بهمن موتور همچنین در نمایشگاه تهران اعلام نمودند که خودروی هاوال H2 قرار است نخستین محصول این شرکت باشد که وارد خطوط تولید بهمن موتور می‌شود. اکنون شایعاتی منتشر شده که بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان هاوال H9 توانسته مجوز واردات را بگیرد و ثبت سفارش برای آن شروع شده است.


هاوال H9 بزرگ‌ترین شاسی بلند در میان مجموعه مدل‌های کمپانی است و به عنوان یک مدل ویژه آفرود شناخته شده است. این خودرو که بزرگ‌ترین مدل تولید شده در تاریخ کمپانی گریت وال محسوب می‌شود دومین محصول شاسی بلند هاوال می‌باشد که از معماری بدنه روی فریم بهره می‌برد. هاوال H9 در کل خودرویی بسیار خوب و قدرتمند است و حتی برخی‌ها آن را با تویوتا پرادو و لندکروزر هم مقایسه می‌کنند.
H9 از یک موتور ۲ لیتری توربو با ۲۴۱ اسب بخار نیرو و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند و همین یکی از دلایل صدور مجوز واردات برای این خودرو است. خروجی‌های موتور با کمک یک گیربکس ۸ دنده اتومات ZF به تمامی چرخ‌ها ارسال می‌شود. اگر فکر کرده‌اید که چون با یک شاسی بلند چینی طرف هستید باید منتظر قیمتی ارزان برای آن باشید سخت در اشتباهید، هاوال H9 در چین به قیمت بالای ۲۲۰ هزار یوان خرید و فروش می‌شود و در صورت ورود به ایران، باید منتظر قیمتی بین ۲۷۰ تا ۳۲۰ میلیون تومان برای آن باشیم.


پس از ورود به بازار ایران، مهم‌ترین رقیب این خودرو را می‌توان سانگ یانگ رکستون G4 مطرح کرد که مدتی پیش توسط رامک خودرو وارد بازار ایران شد. بدون شک رقابت این دو مدل بسیار جذاب خواهد بود.
ظاهراً بهمن موتور بعد از H2 و H9 می‌خواهد هاوال H6 را هم وارد خطوط تولید خود کند. چیزی که واضح است این که هاوال در مقایسه با دیگر کمپانی‌های خودروسازی چین در بازارهای جهانی از اعتبار بیشتری برخوردار است و همین خیلی‌ها را مشتاق کرده تا محصولات این برند وارد بازار ایران شوند. بدون شک اگر قیمت‌های محصولات این برند در ایران واقعی باشند، محصولات هاوال جایگاه مناسبی برای خود دست و پا خواهند کرد.

آیا حاضرید ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید این شاسی بلند بزرگ خریداری کنید یا ترجیح می‌دهید دیگر شاسی بلندهای خارجی دست دوم بازار را به جای آن خریداری کنید؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

18 دیدگاه ها برای "دریافت مجوز واردات هاوال H9 توسط بهمن موتور؛ رقیب پرادو از چین می‌آید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
اسدزاده
مهمان

ببینید که جقد بدبخت شدیم بزور با قیمت کلن واسه ماشین چینی مجوز میدیم.تو این رنج (با اینکه هیچکدوم تو این قیمت نمی ارزن)رنو کلیوس سانتافه و هایلوکس تازه وارد گزینه های خیلی بهتری هستند حداقل زیبایی دارند این یکی خیلی زشته.

ford
مهمان

عزیز خوب اطلاعات نداری مجبور نیستی نظر بدی ماشینای اشغال فرانسه کره داری با این ماشین که بیشتر از سی کشور صادر میشه مثل روسیهه‌امریکا … مقایسه میکنی بعد هم شما که میگی چین فلان بسال پول بده omgqi ls5 یا baik bj90 بخری میبینی لندکروز پیشش پشمک هم حساب نمیشه میتونی کنی چین اینارو برای سران امریکا تولید میکنه بعد تو امدی با کولیوس سانتافه اشغال مقایسه میکنی اصلا در حد برند گیربکس پف موتور این هستن

a.b
مهمان

از طرح چوب پلاستیکیش و مصرف سوخت حالت عادی ۱۵ لیتر نمای بغل پرادو و نمای پشت هوندا مشخصه خودروی خوبیه و کاملا ارزش ۳۰۰ میلیونو داره خصوصا وقتی یکسال سوار شدی و ۸۰ تومن از قیمتش افتاد و دوماه تو نمایشگاه خاک خورد بیشتر به ارزشش پی میبری

Driver
مهمان

من کلی تحقیق کردم برای خرید خودرو suv در رنج ۳۰۰ میلیون
بهترین suv ۷ نفره کیا سورنتو
بهترین suv ۵ نفره رنو کولیوس

احمدرضا
مهمان

تو این رنج میتسو بیشی اوتلندر هیبریدی بهترین گزینس

مصطفی
مهمان

دوستانی که کلا همه نظر منفی میدن به این ماشین .
میخوام بدونم کدومتون ۱ سال این ماشینو داشته و میدونه که بده؟؟؟
بزارید بیاد اگه قیمتش تا ۳۵۰ تومن باشه میرزه شاید کیفیتش خیلی بهتر بود از ماشینای دیگه.
خدایی با رنج قیمت حالا۳۳۰ تومن اگه این ماشین قوی باشه سانتافه با قیمت کاذب ارزش خرید داره یا این ؟؟؟
برادر من وقتی از روی ماشینای چینی دیگه میخوای قضاوت کنی همون قضاوت نکنی بهتره.
البته اگه از ۳۵۰ بیشتر نباشه.
چیزی از این ماشین نمیدونی الکی قضاوت نکن✋

علی
مهمان

چرا سانتافه؟
اگه عاقل باشی پولشو میدی رکستون g4 میگیری
از نظر مجله ۴*۴ بهترین شاسی بلند ۲۰۱۸ شد
۷نفره
موتور ۲ لیتری توربو
امکانات رفاهی خوب
و…

سعید
مهمان

کسی که ۳۰۰ میلیون پول داره یذره دیگه میزاره روش سورنتو میخره … حتی اگر ماشین خوبی باشه چون چینی ها بازار دسته دوم ندارن کل ۳۰۰ تومن سوخت کرده رفته

محمد
مهمان

ولمون کن دلاروبچسب

محمد
مهمان

روی کاغذ که خیلی از کره ای ها و فرانسوی های تو بازار سرتره ولی باید بیاد تو بازار تا از لحاظ کیفیت و دوام و … امتحان خودشا پس بده

پارسا
مهمان

با این قیمت رنو تلیسمان و رنو کولیوس از همه بهترن

علی
مهمان

رکستونG4 که خیلی بهتره از این تازه هفت نفره هم هست