جریمه روزانه وسایل نقلیه‌ فاقد معاینه فنی

یکشنبه 8 آبان 01 ساعت 13:25
جریمه روزانه وسایل نقلیه‌ فاقد معاینه فنی

به نقل از صداوسیما، سردار سید تیمور حسین در خصوص جریمه خودرو‌های فاقد معاینه فنی اظهار داشت: از سال ۹۴ سامانه سیمفا راه اندازی و اطلاعات تمام خودرو‌ها در خصوص معاینه فنی در این سامانه متمرکز شده است؛ بر همین اساس عمدتاً جریمه خودرو‌های فاقد معاینه فنی به وسیله دوربین‌ها در تهران و برخی شهر‌های بزرگ انجام می‌شود.

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور گفت: همه خودرو‌هایی که بیش از چهار سال از تاریخ تولید آن‌ها سپری شده است مشمول معاینه فنی هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بالغ بر ۱۲ هزار وسیله نقلیه جریمه شده و طبق آخرین آمار از اول سال تاکنون یک میلیون و دویست هزار مورد جریمه برای خودرو‌های فاقد معاینه فنی ثبت شده است.

سردار حسینی با بیان اینکه مالکان وسایل نقلیه باید نسبت به انجام معاینه فنی و دریافت مجوز مربوطه اهتمام بورزند خاطرنشان کرد: جریمه روزانه خودرو‌های فاقد معاینه فنی به صورت پیامک به افراد اعلام می‌شود.

وی گفت: افرادی که شماره تلفن همراه آن‌ها در سامانه ثبت نشده یا تغییر کرده باشد برای باید برای به روز رسانی و ثبت شماره جدید اقدام کرده تا در صورت اعمال قانون با دریافت پیامک‌ها مطلع شوند.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar