ممنوع شدن تردد خودروها در میان دسته‌های عزاداری

یکشنبه 17 شهریور 98 ساعت 16:50
ممنوع شدن تردد خودروها در میان دسته‌های عزاداری

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در معابرو خیابان‌های اصلی شهر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبرداد.

حمدالله رحمتی پور اظهارکرد: با توجه به افزایش حجم رفت و آمد خودروها در ایام تاسوعا و عاشورا، از شهروندان درخواست می‌شود برای حضور درهیئت‌ها و دسته‌های عزاداری حتی الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر شهروندان در این ایام سیاه پوش هستند، برای جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار، رفت و آمد خودروها در بین دسته‌های عزاداری ممنوع اعلام شده است.

وی با تاکید برضرورت همکاری شهروندان برای جلوگیری ازایجاد ترافیک در معابر و خیابان‌های اصلی شهر، توضیح داد:  شهروندان برای ادای نذر خود نباید در معابر و خیابان‌های شلوغ ایستگاه صلواتی دایر کنند و نذورات خود را در مکان‌هایی که خودروها رفت و آمد کمتری دارند، توزیع کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی در کرج گفت: در این ایام شاهد اعمال محدودیت ترافیکی در محدوده امام زاده حسن(ع)، امام زاده محمد(ع) و امام زاده طاهر (ع) هستیم.

رحمتی پور ابراز کرد: علاوه براین، در خیابان‌های پرترددی مثل میدان هفت تیر، میدان توحید، میدان شهدا، چهارراه مصباح و میدان امام حسین (ع) هم شاهد اعمال محدودیت‌های ترافیکی هستیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج با اشاره به ثبت تخلف از طریق دوربین‌های سطح شهر گفت: روزانه بین هزار تا هزار و ۵۰۰ تخلف از طریق دوربین‌های سطح شهر ثبت و به رانندگان  پیامک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این تخلفات مربوط  به عبور از چراغ قرمز و ایستادن روی خط عابر پیاده است، گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود با رعایت قوانین به ترویج فرهنگ صحیح ترافیکی کمک کنند.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar