رنو یکی از سهامداران خودروسازی آوتوواز روسیه است

بروزرسانی در: پنج شنبه 2 اسفند 97 ساعت 17:30
رنو یکی از سهامداران خودروسازی آوتوواز روسیه است

با خروج رنو و پژو از بازار خودروی ایران و به دنبال آن کم رنگ شدن فعالیت خودروسازان چینی، خبرها حاکی از گفت و گوهای خودروساز روسی سازنده لادا برای ورود به بازار ایران است.

خودروسازی که البته یکی از شرکای رنو در بازار روسیه محسوب می‌شود. بر اساس این گزارش به نقل از تاس، ویکتور کلادوف، مدیر بخش همکاری بین الملل و سیاست منطقه‌ای شرکت دولتی روستک گفت: خودروسازی روسی آوتوواز در خصوص فروش خودرو با ایران گفت و گو می‌کند و در این راستا، در مورد تحویل و مونتاژ خودروهای آوتوواز گفت وگو شده است.

بر اساس این گزارش، کمپانی آوتوواز که تولید کننده خودروی «لادا» است، خودروهای خود را در مصر مونتاژ می‌کند، ولی به نقل از یکی از مسئولان این خودروسازی، خودروهای این کمپانی در ۳۴ کشور جهان مثل کشورهای مشترک المنافع، ترکیه، تونس، شیلی و کوبا به فروش می‌رسد. خودروسازی آوتوواز در سال‌های اخیر، مهم‌ترین و یکی از بزرگ‌ترین برندهای داخلی در روسیه بوده است. به گزارش مجله رنو ایران، رنو یکی از سهامداران اصلی این شرکت به شمار می‌رود. آوتوواز در سال ۲۰۱۶ توانسته است ۴۰۸ هزار دستگاه خودرو شامل لادا، رنو، نیسان و داستر را تولید کند.

بیشتر بخوانید:

مذاکره خودروساز روسی با ایران برای فروش خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "رنو یکی از سهامداران خودروسازی آوتوواز روسیه است"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
کیارش
مهمان

چهل سال نتوتستن یه ماشین صد در صد بومی بسازن!!!فقط هی شعار دادین و هی پول مفته دلالی خوردین آخرشم اون کشورهایی که دوست برادرتون بودن و شما بواسطه شون ملتو دوشیدین کشیدن کنارو دنبال یه دوست و برادر دیگه اونور گود میگردین که بازم جیب ملت خالی کنید!

Monza , Itali
مهمان

آره دیگه یه مدت هم این خودرو ساز روسی بیاد سره ملت ایران کلاه بزاره