رونق بازار دست‌دوم خودروهای چری و ام وی ام

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رونق بازار دست‌دوم خودروهای چری و ام وی ام

از بزرگترین دغدغه هایی که خریداران خودروهای چینی همیشه با آن مواجه هستند می توان به نداشتن بازار دست دوم مناسب اشاره کرد که همیشه این خودروها با افت قیمت همراه بودند. این قضیه برخی اوقات مانعی برای خرید مشتریان محافظه کار بوده است.

شرایط فروش منعطف و اقساطی این محصولات عموما مشتریان را به خرید خودرو از کمپانی مادر تشویق می کرد که همین امر از دلایل مهم افت قیمت بازاردست دوم خودروهای چینی حساب می شود.

کمپانی مدیران خودرو یکی از موفق ترین کمپانی های چینی حساب می شود که همواره محصولات متنوعی به بازار عرضه می کند. این کمپانی با محصولات ام وی ام و چری به عنوان قدیمی ترین خودروساز چینی، بالاترین سهم بازار خودروهای چینی را دارا می باشد.

انتقال بار بازار خودروهای وارداتی به برخی از محصولات مدیران خودرو، افزایش یکباره تقاضا برای محصولات مدیران خودرو را در پی داشته است. در کنار این قضیه، بسته شدن شرایط اقساطی خرید هم تغییر عمده ای در رویکرد بازار به این محصولات بوجود آورده است که با مطالعه سایت هایی که قیمت بازار را اعلام می کند شاهد افزایش نرخ برخی محصولات پر طرفدار هم چون تیگو ۷ هستیم. وضعیت کنونی موجود در بازار و سیاست جدید فروش مدیران خودرو، تاثیر مثبت بر روی قیمت دست دوم سایر خودروهای این کمپانی را  نیز در پی داشته است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "رونق بازار دست‌دوم خودروهای چری و ام وی ام"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سعيد
مهمان

لعنت بر ذهن بیمار…۴۰ سال شورشو در آوردیم ما مردم حقمونه هر بلایی سرمون بیاد بابا نخرید مگه مجبورید