زمان قرعه کشی پیش فروش ۱ ساله خودروسازان

بروزرسانی در: پنج شنبه 22 خرداد 99 ساعت 15:40
زمان قرعه کشی پیش فروش 1 ساله خودروسازان

با توجه به اتمام زمان ثبت ‌نام در طرح پیش ‌فروش‌ یک‌ ساله محصولات دو خودروسازی کشور، قرعه‌کشی بین افراد در محصولات شرکت ایران‌خودرو شنبه و شرکت سایپا روز یکشنبه هفته آینده درحضور مراجع نظارتی انجام خواهد شد.

دو شرکت خوردوسازی سایپا و ایران خودرو پس از قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش محصولات خود را از روز یک‌شنبه (۱۸ خردادماه) آغاز کرده‌اند.

طرح پیش‌فروش یک‌ ساله محصولات ایران‌خودرو با ثبت ‌نام بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به اتمام رسیده است. با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، فرآیند قرعه‌کشی برای این طرح روز شنبه هفته آینده (۲۴ خردادماه) با حضور نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

هم‌چنین شرکت سایپا هم به مشتریان خود اعلام کرده که ساعت ۱۰ صبح روز یک ‌شنبه (۲۵ خردادماه) قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ ساله محصولات خود را در حضور مراجع نظارتی و مسئولان ذی‌ربط وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد داد.

نتایج قرعه‌کشی همچون روال فروش‌ فوق‌العاده‌ها براساس کد پیگیری مشتریان در سایت رسمی فروش این گروه خودروسازی www.saipacorp.cim اعلام خواهد شد و مشتریان پس از اعلام نتایج ۴۸ فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه و انتخاب نمایندگی اقدام کنند.

ایسنا

ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "زمان قرعه کشی پیش فروش ۱ ساله خودروسازان"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
شیرزاد ادهمی فولادکلائی
مهمان

سلام و ارادت میخواهم ثبت نام خودرو انجام دهم

هاشم
مهمان

به نظر من اگه قیمت خودرو تو کارخانه به ۵ درصد قیمت روز بازار برسه و سود حاصل از این افزایش قیمت کارخانه خودرو را در مسکن و ارز و لوازم خانگی و ضروری زندگی مردم هزینه کنند هم دلال بازی ها از بین می ره و هم عتش مردم برای خرید خودرو کم میشه و هم قیمت مسکن که ۵برابر شده کاهش پیدا میکنه البته نه اینکه سود حاصل از این افزایش قیمت کارخانه خودرو تو جیب آقایان و فلان گروه یا فلان ارگان بره بلکه برای لوازم ضروری زندگی مردم هزینه کنند