سایپا باعث کاهش قیمت خودروهای داخلی شد

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 01:09
سایپا باعث کاهش قیمت خودروهای داخلی شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سایپا در سال رونق تولید، موفق به افزایش تولید شد و با این کار، کاهش قیمت خودرو را در بازار رقم زد.

محمدرضا منصوری در مورد رکوردشکنی سایپا در امر تولید افزود: وقتی موفق به افزایش تولید خودرو شویم قطعاً قیمت خودرو کاهش خواهد یافت، این کاری است که هم اکنون در سایپا شاهد آن هستیم و این خودروساز موفق به افزایش تولید شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به مدیریت مجموعه سایپا و وابستگی کم این خودروساز به خارج از کشور به‌ ویژه در خصوص خودرو پراید، شاهد افزایش تولید بوده‌ایم و این عمل تصدیق می‌کند که اگر به درستی فعالیت کنیم می‌توانیم مشکلات صنعت خودرو را رفع کنیم.

منصوری گفت: در ۴۰ سال اخیر مدیریت‌های گوناگونی در گروه‌های خودروساز وجود داشته و بدهی‌های زیادی بر جا مانده و کار در وضعیت کنونی با این میزان بدهی دشوار است، ولی امیدواریم روندی که سایپا شروع کرده دارای تداوم باشد و این افزایش تولید، منجر به کاهش بیشتر قیمت خودرو  شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در سال رونق تولید، از تولید بیشتر حمایت می‌کنیم و وظیفه داریم از مدیریتی که بتواند تولید بیشتری داشته باشد حمایت کنیم، همچنین حق مصرف‌کننده بسیار مهم است که باید رعایت شود.

منصوری در مورد همکاری سایپا با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تعمیق داخلی‌سازی قطعات خودرو گفت: این همکاری امری بسیار پسندیده است و قطعاً در مورد قطعاتی که در خصوص آنها وابستگی خارجی داریم می‌توانیم به وسیله متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز کشور را رفع کنیم؛ گرچه بعضی قطعات خاص تنها در کشورهای معدودی تولید می‌شود ولی اگر بتوانیم قطعات را به‌وسیله شرکت‌های دانش‌بنیان تولید کنیم و یک خودرو بومی داشته باشیم وابستگی به حداقل خواهد رسید.

ایلنا

قیمت محصولات سایپا

فروش فوری سایپا

فروش نقدی سایپا

فروش اقساطی سایپا

ثبت نام پیش فروش سایپا

قیمت پراید

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "سایپا باعث کاهش قیمت خودروهای داخلی شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
جمشید
مهمان

سایپا ***خورده.بیاد ماشین منو تحویل بده.یکساله سرکارم گذاشته.هنوزم نمیده.فقط داره تو بازار ازاد میفروشه.