سهمیه ۵۳ هزارتایی طرح ترافیک در سال ۹۹

یکشنبه 11 اسفند 98 ساعت 17:02
سهمیه 53 هزارتایی طرح ترافیک در سال 99

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برای سال ۹۹ نزدیک به ۵۳ هزار سهمیه طرح ترافیک خواهیم داشت، گفت: سقف سهمیه خبرنگاران حداکثر ۲۱۰۰ طرح ترافیک است.

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران در خصوص چرایی پلاک محور بودن طرح ترافیک، اظهار داشت:‌این مسئله موجب می‌شود شهروندان بتوانند پس از ثبت‌نام خود برای ورود به طرح ترافیک تنها با یک حساب کاربری بیش از ۱۰ خودرو را جهت ورود به طرح لحاظ کنند و پس از رفت و  آمد ها مبلغ طرح ترافیک از حساب و موجودی آنها کسر می‌شود.

وی گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه به خاطر آنکه طرح ترافیک آنها سهمیه‌ای است حتماً باید همان خودرو که از طریق رسانه آنها معرفی شده در محدوده طرح رفت و آمد کنند. در غیر این صورت امکان بروز تخلف وجود دارد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران یادآوری کرد: در صورتی که خبرنگاران لغو انتقال خودرو داشته باشند برای ورود به طرح باید حتماً از طریق رسانه آنها پلاک خودروی جدید اعلام شود که شهرداری حداکثر تا ۲۴ ساعت مشخصات خودرو را در سامانه تهران من تغییر می‌دهد.

سعیدیان‌فر تاکید کرد: به غیر از اهالی رسانه و کسانی که طرح ترافیک سهمیه‌ای دارند شهروندان می‌توانند خودروهای گوناگون را برای ورود به محدوده طرح استفاده کنند.

وی گفت: سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران برای سال ۹۹ حداکثر ۲۱۰۰ مورد است و تعداد کل کسانی که از اقشار مختلف سهمیه ترافیک دریافت می‌کنند ۵۳ هزار مورد خواهد بود.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar