شاهد دپوی خودروها در پارکنیگ‌های شخصی هستیم

پنج شنبه 13 آذر 99 ساعت 12:36
شاهد دپوی خودروها در پارکنیگ‌های شخصی هستیم

عضو کمیسیون عمران مجلس با ذکر اینکه مشکل دپوی خودروها در پارکینگ‌ها رفع شده است، گفت: امروز شاهد دپوی خودروها در پارکنیگ‌های شخصی هستیم نه در پارکینگ‌های خودروسازان.

علیرضا پاک ‌فطرت نماینده مردم شیراز  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری گروه سایپا با نیروهای مسلح در زمینه بومی‌سازی قطعات و توسعه آن از طرف مدیران جهادی سایپا گفت:‌ اگر هدف وزارت دفاع توسعه صنعت و ارتقای صنایع خودروسازی است اقدامی خوب، مثبت و با فایده خواهد بود و ما از آن حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به ضرورت کاهش قیمت خودرو در داخل کشور گفت: باید خودروی با کیفیت و با قیمت مناسب به مشتریان داده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به موضوع دپوی خودروها در پارکینگ ها  تصریح کرد: موضوع دپوی خودرو در پارکینگ‌ها از طرف نهادهای بازرسی و نظارتی مورد بررسی قرار گرفت و این مشکل تا حدود زیادی رفع شده است.

پاک‌فطرت گفت: متأسفانه امروز شاهد دپوی خودروها در پارکینگ‌های شخصی و منازل افراد هستیم تا در پارکینگ خودروسازان.

وی با تأکید بر تقویت صنعت خودروی کشور عنوان کرد: هرچقدر صنعت خودروی داخلی تقویت شود توان صنعتی کشور افزایش می‌یابد و شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود.

نماینده مردم شیراز  در مجلس شورای اسلامی افزود: صنعت خودرو می‌تواند بقیه صنایع را متحول کند که امیدواریم این اتفاق مهم با همکاری گروه های خودروسازی و نیروهای مسلح محقق شود.

پاک فطرت ادامه داد: انتظار ما از خودروسازان این است که تعامل بهتری با قطعه‌سازان داخلی داشته باشند و قطعاً همکاری شرکت سایپا با نیروهای مسلح می‌تواند در تأمین قطعات داخل مفید و فایده بخش‌ باشد.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar