صحبت‌های مهم ایلان ماسک در مورد تسلا + ویدیو

بروزرسانی در: سه شنبه 6 آذر 97 ساعت 19:16
صحبت‌های مهم ایلان ماسک در مورد تسلا + ویدیو

اوایل سال جاری میلادی، بلومبرگ گزارشی منتشر کرد که تسلا مشکلات مالی گسترده‌ای دارد و هر دقیقه، بیش از ۶۵۰۰ دلار ضرر و زیان مالی می‌کند.

این عدد فوق العاده بالا می‌باشد و کارشناسان زیادی پیش بینی می‌کردند به دلیل این مشکلات، تسلا تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ ورشکسته خواهد شد. در حالی که بعداً تسلا در بیانیه‌ای اعلام کرد که اعداد اعلامی در گزارش بلومبرگ صحت ندارند، ولی اکنون به نظر می‌رسد ظاهراً بلومبرگ خیلی هم اشتباه نمی‌کرده است.

در مصاحبه با وب سایت Axios، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا تأیید کرده که مشکلات تولید مدل ۳ تقریباً نزدیک بوده سبب ورشکستگی این خودروساز شود. وی در بخشی از صحبت‌های خود گفته که تسلا به شدت در حال از دست دادن منابع مالی خود بود و اگر در فرصتی کوتاه مدیران کمپانی مشکلات را حل نمی‌کردند، قضیه می‌توانست منجر به ورشکستگی تسلا شود.

صحبت‌های مهم ایلان ماسک در مورد تسلا + ویدیو

ماسک در ادامه صحبت‌های خود گفته که حل و فصل مشکلات آماده کردن خط تولید مدل ۳ فوق العاده سخت بود و شرکت فقط چند هفته تا ورشکستگی کامل فاصله داشت. این شرایط فشار کاری ایلان ماسک را بسیار زیاد کرده بود، به گونه‌ای که او هفت روز هفته کار می‌کرده و حتی شب‌ها هم در کارخانه می‌خوابیده است. ایلان ماسک در مصاحبه از آن روزها با عنوان دورانی بسیار دردآور یاد کرده که هم مغز و هم قلب او را اذیت کرده است.

در حالی که در مصاحبه کوتاه ایلان ماسک به جزئیات بیشتری ورود نشده، ولی مشکلات تولید مدل ۳ را تقریباً همه، کم و بیش می دانیم. شرکت در مورد توانایی خود برای وارد کردن مدل ۳ به تولید انبوه اشتباهات محاسباتی انجام داده بود و این منجر به سخت شدن شرایط برای تسلا شد.

بخش اعظم این مشکلات اکنون حل شده‌اند، ولی هنوز هم برخی از آن‌ها پابرجا هستند و طبق گفته ایلان ماسک، اکنون به جای مشکلات تولید شرکت با مشکل تحویل مدل‌ها و به طور کلی، دردسرهای لجستیکی مواجه شده است.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar