عرضه محصولات ۲۰۷ و دنا پلاس با سقف پانوراما

بروزرسانی در: سه شنبه 18 دی 97 ساعت 14:12
عرضه محصولات 207 و دنا پلاس با سقف پانوراما

معاون مدیرعامل در بازاریابی وفروش ایران خودرو از تولید و عرضه محصولات ۲۰۷ و دنا پلاس با سقف پانوراما در آینده‌ای نزدیک خبر داد. فروش این محصولات احتمالاً در نیمه نخست سال ۹۸ شروع خواهد شد.

جلسه هم اندیشی شماری از صاحب امتیازان نمایندگی‌های ایران خودرو از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی با هدف بررسی محدودیت‌ها و وضعیت حاکم بربازار خودرو و ارائه راهکارهای جدید، در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد.

مصطفی خان کرمی معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو در این جلسه در خصوص شرایط حاکم بر بازار صنعت خودرو در روزهای گذشته اظهار داشت: با توجه به وضعیت خاص حاکم بر اقتصاد ایران و به تبع آن صنعت خودرو، گروه ایران خودرو همواره با هدف کاهش التهاب در بازار و تنظیم وضعیت بازار به منظور تأمین نیاز متقاضیان گام برداشته است.

وی افزود: این گروه با تدابیر خردمندانه و برنامه ریزی‌های مدون از طرف مدیریت ارشد می‌تواند بر این وضعیت خاص اقتصادی و وضعیت حاکم بر بازار فائق آید.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به شرایط حاکم بر بازار خودروی کشور گفت: این موضوع می‌تواند بستر تأخیر در تأمین قطعات خودرو و به تبع آن کاهش تحقق برنامه تولید را فراهم کند.

خان کرمی در مورد تأخیر در تحویل خودروهای ثبت نام شده گفت: در وضعیت فعلی گروه ایران خودرو تلاش می‌کند تا با تأمین منابع مالی نسبت به تکمیل خودروهای دارای کسری را فرآهم آورده و با رساندن تولید به شرایط ثابت و یکنواخت، تحویل خودرو به متقاضیان را با سرعت بالاتری انجام دهد و میزان تأخیر در تعهدات را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

وی با اشاره به این موضوع که شما نمایندگی‌های ایران خودرو به عنوان شرکای تجاری موظف هستید علاوه بر اطلاع رسانی مناسب در مورد مشکلات موجود، از فشارهای روانی متقاضیان کاسته و آنها را از شرایط حاکم بر بازار خودرو آگاه سازید.

وی افزود پیرو هماهنگی‌های انجام شده باسازمان ها و نهادهای ذیربط،‌ به محض اطلاع از قیمت جدید دیگر خودروهای باقی مانده، اطلاع رسانی دراین خصوص انجام خواهد شد و ایران خودرو مثل همیشه تابع ضوابط و مقررات اعلامی از طرف ارگان‌های ذیربط خواهد بود.

خان کرمی تصریح کرد: هم اکنون جهت حذف دلالان و واسطه گران در بازارخودرو،‌ مکانیزم‌های کنترلی در فرآیند فروش به طوری پیاده سازی شده که خودروها فقط به دست متقاضیان نهایی رسیده که این امر موچب جلوگیری ازافزایش بی رویه قیمت در بازار می‌شود، همچنین در آینده‌ای نزدیک از یک محصول جدید رونمایی خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar