بدترین روش فروش خودرو، قرعه کشی خودرو است

چهارشنبه 25 خرداد 01 ساعت 15:17
بدترین روش فروش خودرو، قرعه کشی خودرو است

رئیس انجمن قطعه‌سازان خودرو گفت: خودروسازن اعلام می‌کنند که محصولاتشان با زیان در حال تولید است و از سوی دیگر هر کسی که خوش شانس باشد و در قرعه کشی خودرو برنده شود بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان سود می‌کند، این بدترین شیوه تصمیم گیری و مدیریت برای یک اقتصاد است.

آقای محمدرضا نجفی‌منش در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیما افزود: وزارت صنعت باید از قیمت گذاری دستوری دست بردارد و با رقابتی کردن بازار اجازه دهد عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت باشد، در واقع وزارت صنعت به جای دخل و تصرف در قیمت و عرضه، باید بر کیفیت تمرکز کند و مطالبه گر کیفیت خودرو باشد.

وی اضافه کرد: برای ارتقاء کیفیت خودرو نیاز داریم که ابتدا ابزار‌های سنجش کیفیت را در کشور تکمیل کنیم، یعنی مراکز ارزیابی کیفیت به دستگاه‌های جدید مجهز شوند و آزمون‌های دقیق ارزیابی کیفی در کشور برپا شود.
 
رییس انجمن قطعه‌سازان خودرو گفت: مسئولیت کیفیت خودرو بعهده خود خودروسازان است و شرکت‌های ارزیاب بعنوان آزمایشگاه‌های ارزیابی کیفیت عمل می‌کنند و نتیجه را چه مطلوب و چه نامطلوب به خودروساز اعلام می‌کنند، ۵۰ درصد کیفیت به مرحله طراحی خودرو بستگی دارد و باید از ابتدا خودرویی را طراحی و تولید کرد که ویژگی‌های کیفی در آن لحاظ شده باشد.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar