فروش فوری محصولات ایران خودرو متوقف شد

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:13
فروش فوری محصولات ایران خودرو متوقف شد

امروز فروش فوری محصولات ایران خودرو هم مثل سایپا به خاطر اختلالات در سایت ثبت نام متوقف شده است.

امروز فروش فوری محصولات ایران خودرو هم مثل سایپا به خاطر اختلالات در سایت ثبت نام متوقف شده است. آنطور که گروه ایران خودرو اعلام کرده مشکلات زیرساخت اینترنت موجب بروز این اختلال شده که درصدد رفع آنها هستیم به طوری که فردا به اختصاص سهمیه بیشتر فروش مستمر محصولات این گروه را برای مدیریت بازار ادامه خواهیم داد.

براساس اعلام گروه ایران خودرو، ۲۰ درصد تولید روزانه این گروه از ۳۰ بهمن ماه جاری به طور اینترنتی و تحویل فوری عرضه می‌شود تا اقدامی در جهت شکستن حباب قیمت خودرو در بازار باشد. در این طرح فروش خودروهای پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو پارس، سمند، رانا و پژو ۲۰۶ در فروش فوری عرضه خواهد شد و این محصولات تا پیش از شروع سال ۹۸ به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

مطابق مجوزهای صادر شده از طرف مراجع ذی صلاح، عرضه محصولات با قیمت حاشیه بازار از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۷/۱۱/۳۰ شروع شده است. سن بالای ۱۸ سال برای خریداران و عدم خرید خودرو از ایران خودرو در طول ۱۸ ماه اخیر از جمله شرایط تعیین شده برای خرید محصولات این شرکت خودروسازی است و مشتریان با ثبت هر کد ملی می‌توانند فقط یک دستگاه خودرو را خریداری کنند.

فروش فوری محصولات ایران خودرو فقط به طور اینترنتی انجام می‌گیرد و هیچ سهمیه‌ای برای نمایندگی‌ها در نظر گرفته نشده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

مشاهده محصولات ایران خودرو + بررسی و مشخصات فنی

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar