فروش مزدا ۳ و حواشی آن

بروزرسانی در: پنج شنبه 12 دی 98 ساعت 20:08
فروش مزدا 3 و حواشی آن

در حالی گروه بهمن موتور صبح امروز اقدام به پیش فروش اینترنتی شماری خودروی مزدا ۳ FL کرد که طبق اعلام مخاطبان، سایت ثبت نام از دقایق ابتدایی فروش بسته شده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت خودروسازان را مجبور کرده که محصولات خود به خصوص خودروهای پر مخاطب را از طریق سایت فروش اینترنتی عرضه کنند تا تمام مصرف کنندگان از شانس یکسان برای دسترسی و خرید برخوردار باشند.

در این شرایط گروه بهمن موتور روز گذشته از فروش اینترنتی تعدادی خودروی مزدا ۳ FL در ساعت ۹ صبح امروز خبر داده بود.

با این حال بعضی مخاطبان اعلام کرده‌اند که اگرچه در دقایق ابتدایی شروع فروش اینترنتی به سایت مراجعه کرده‌اند ولی با بسته بودن سایت رو به رو شده و موفق به ثبت نام نشده اند.

این موضوع از گروه بهمن موتور پیگیری شد که یکی از مدیران این شرکت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به تفاوت قابل توجه قیمت کارخانه و بازار این خودرو تقاضا برای خرید آن به شدت بالا بود. قیمت کارخانه ای این خودرو نزدیک به ۱۴۲ میلیون تومان و قیمت بازار آن نزدیک به ۲۱۵ میلیون تومان است.

او با ذکر اینکه از میان تعداد بالای مشتریان فقط شمار اندکی موفق به ثبت نام شده‌اند، یادآوری کرد: سیستم سایت به این صورت است که بعد از ورود نخستین سری مشتریان به سایت برای ثبت نام، مشتریان بعدی در صف می‌مانند تا ثبت نام مشتریان اولیه انجام شود به همین علت به نظر رسید که سایت در دقایق ابتدایی ثبت نام بسته شده است.

وی اظهار کرد: در ثانیه اول باز شدن سایت، ۱۵۰ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند که نزدیک به ۵۲ هزار نفر آنها در ثانیه اول موفق به ورود به سایت شده‌اند و به ترتیب اولویت ورود در صف ثبت نام قرار گرفته اند. این در حالی است که شمار خودروهای در نظر گرفته برای فروش محدود و بسیار کمتر از تعداد مراجعان بوده است.

مزدا ۳ هاچبک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

34 دیدگاه ها برای "فروش مزدا ۳ و حواشی آن"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محسن
مهمان

خودتونید بابا

شهاب
مهمان

زنگ زدن به سایپا سیتروئن روش شارلاتان بازی رو یاد گرفتن . دقیقا همون مسخره بازی سایپا سیتروئن .

نوید ر
مهمان

روش ثبت نام باید این طور باشه که همه بتونن وارد سایت بشن و اطلاعات رو وارد کنن و هرکسی که زودتر مرحله پرداخت رو تکمیل کرده ثبت نامش انجام شه، نه اینکه ثانیه اول دسترسی برای مابقی بسته بشه. اینجوری بیشتر صوری میومد

ایرج
مهمان

جناب اگر هم وارد میشدی باز موفق به پرداخت نمیشدی،قرار نبود کسی ثبت نام کنه….

کیوان
مهمان
با سلام. میخواستم به عرض شما برسونم که اظهارات آقای مدیر کاملا اشتباهه. ایشون یا اطلاعی ندارن یا میخوان مردم رو گمراه کنن. من امروز برای ثبت نام اقدام کردم. البته موفق نشدم و این هم تعجب نداره چون بنظرم خیلی مراحل ثبت نام دست کاری شده بوده. حالا مواردی که بنظرم عجیب میاد رو براتون میگم. • سایت در چند مرحله با فاصله های ۱۵ دقیقه ای اقدام به فروش کرد. نکته جالب توجه این بود که در هر مورد زمان شروع بعدی توسط سایت اعلام میشد، مثلا ساعت ۹:۳۰ دقیقه ولی حدود یک دقیقه زودتر شروع میشد مثلا… بیشتر
ابو ریحان
مهمان

اسمه کتابی که نوشتید رو ذکر نکردید، دل خرمی داری والله

سعید
مهمان

دیگه دست این دزدا برا همه رو شده
# کمپین نه به خودرو
همین ماشینای خودمونو سوار شیم.