ماموت خودرو به زودی از فولکس واگن گلف GTI رونمایی می کند + گالری تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
ماموت خودرو به زودی از فولکس واگن گلف GTI  رونمایی می کند + گالری تصاویر

گروه ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در کشور، قصد دارد که طی روزهای پیش رو فولکس واگن گلف GTI را رونمایی کند. گلف به عنوان یکی از پر مخاطب‌ترین خودرو فولکس واگن در بازار جهانی است و حال ماموت خودرو می‌خواهد این هاچبک را در قویترین نسخه به عنوان سومین خودرو خود به بازار ارائه کند.

اطلاعات دقیق در باب زمان رونمایی و محل آن در دسترس نیست و تنها بعضی از شنیده‌ها حاکی از آن بوده که ماموت خودرو در این هفته یا هفته پیش رو این هاچبک جذاب را رونمایی می‌کند. در حال حاضر چند وقتی است که تبلیغات ماموت خودرو به سمت گلف GTI رفته و به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. طبق اطلاعات موجود در سایت ثبت سفارش و همینطور اعلام رسمی سازمان توسعه تجارت، فولکس واگن گلف GTi جز اتومبیل‌هایی است که امکان ثبت سفارش آن وجود دارد و قرار است گروه ماموت خودرو در آینده نزدیک ارائه آن را در کنار پاسات و تیگوان به طور وارداتی آغاز نماید.

نوزدهم فروردین سال جاری، گمرک جمهوری اسلامی کشور ارزش رسمی اتومبیل‌های مجاز به ورود را اعلام کرد. در این بین، اطلاعاتی دیگر در باب فولکس واگن گلف GTi مدل ۲۰۱۸ منتشر شد. طبق ارزش گذاری گمرک برای این هاچبک اسپرت، گلف GTi مدل ۲۰۱۸ بر مبنا واحد پول تجارت اروپاییXEU معادل  ۲۱ هزار و ۵۷ یورو ارزش دارد.

این در حالی است که برای پاسات این ارزش گذاری ۲۳ هزار و ۹۲۰ یورو و برای تیگوان، ۲۳ هزار و ۳۵۰ اعلام شده است و با توجه به حجم پیشرانه دو لیتری پاسات و گلف GTi و موتور ۱٫۸ لیتری تیگوان، بر اساس قوانین تازه گمرک تعرفه واردات هر سه اتومبیل یک اندازه بود و ۷۵% محاسبه می‌شود.

با توجه به اینکه گروه ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن آلمان درکشور بهای دو خودرو این نشان تجاری که طبق اعلام گمرک در محدوده ۲۳ تا ۲۴ هزار یورو ارزش دارند را فراتر از ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است، به احتمال زیاد فولکس واگن گلف GTi را با ارزش گمرکی کمی کمتر از پاسات و تیگوان، در محدوده ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به بازار ارائه خواهد کرد.

فولکس واگن گلف GTi به عنوان یکی از محبوبترین و معروفترین هاچبک های بازار جهانی شناخته می‌شود که هر سال در نسل‌های مختلف توانسته فروش بالایی را به دست آورد. این خودرو قرار است که با پیشرانه ۱۹۸۴ سی سی توربو به بازار کشور عرضه شود. با توجه به اعلام گمرک در خصوص عرضه گلف GTi در نسخه ۱۶۹ کیلوواتی، مشخص است که ماموت خودرو نمونه پرفورمنس پکیج را به بازار ایران عرضه می‌کند. این نسخه توان ۲۲۷ اسب بخار را با گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر دارد و یک گیربکس شش سرعته دو کلاچه قدرت را به چرخ‌های جلو می‌رساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو در شرایط استاندارد ۶٫۴ ثانیه است و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت به صورت محدود شده برسد.

نقد و بررسی کامل از این هاچبک جذاب را از اینجا بخوانید 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

4 دیدگاه ها برای "ماموت خودرو به زودی از فولکس واگن گلف GTI رونمایی می کند + گالری تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
M.a.n
مهمان

تو ایران هاچبک بالای ۱۵۰ میلیون حتی اگر فوق العاده هم باشه یک پروژه شکست خورده است

سیدعلی
مهمان

این قیمت ها دیوانه کنندست
در کشورهای اروپایی با حداقل پس‌انداز در کمتر از یک سال میشه هچنین خودرویی خرید در حالی که تو ایران برای پراید به طور متوسط پس‌انداز سه چهارساله می خواد

مهدی
مهمان

با نظر دوستان موافقم چ خبر این قیمت چی داره مگه داخل اتاق سی سی یو هستش مگه

داریوش رحیمیان
مهمان

خدایی زور داره ماشینی که در واقعیت باید با پول پراید و پژو یا سمند بنز یا امثال این ماشینارو سوار بشی رو یهو ۳۰۰تومن براش هزینه کنی و گردن یسریارو کلفت تر کنی … بگیم *** که مملکتمون گلستون شده !