ماموت خودرو در مورد ابهام نام خلیج فارس اطلاعیه منتشر کرد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
ماموت خودرو در مورد ابهام نام خلیج فارس اطلاعیه منتشر کرد

در حاشیه تست و بررسی اتومبیل فولکس واگن پاسات مساله ای بزرگ در سیستم نویگیشن اتومبیل‌های ماموت خودرو وجود دارد، با موضوع خلیج فارس.

مسئله اینجاست که در حاشیه جنوبی ایران و حوزه خلیج نام خلیج جعلی عربی به جای خلیج فارس نوشته شده است که می‌توانید متن کامل این خبر را در عنوان فولکس واگن‌های بازار ایران و خلیج عربی بخوانید. در حال حاضر گروه ماموت خودرو در وبسایت رسمی خود اطلاعیه‌ای را منتشر کرده که به شرح زیر است:

“ضمن تشکر از دقت نظر تنی چند از هموطنان عزیز در ارتباط با نمایش “Arabian Gulf” در نقشه جهانی نصب شده در نویگیشن اتومبیل‌های پاسات و تیگوان به اطلاع می‌رسانیم: نقشه جهانی (World Map) نصب شده بر روی اتومبیل‌های مورد اشاره بدون هر گونه دخل و تصرف در آن به دست کمپانی فولکس‌واگن تنها به جهت کنترل عملکرد نمایشگر اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته است.

با اینهمه، انجام اقدام اصلاحی در تغییر نمایش نام “Arabian Gulf” به “Persian Gulf” به طور نوشته شده به اطلاع کمپانی فولکس‌واگن رسانده شده است و قابل توجه است که آن کمپانی ضمن اظهار تعجب در بی توجهی صورت گرفته، نسبت به انجام این مهم اقدام لازم را در اولین فرصت و دستور کار خود قرارداده است.

بنابراین طبق توافق انجام شده در نخستین برنامه “سرویس رایگان” گروه ماموت خودرو اصلاحات لازم بر روی اتومبیل‌ها اعمال خواهد شد.”

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar