مجوز فروش ۱۵۰۰ خودرو شرکت کرمان موتور عملیاتی نشد

شنبه 25 آبان 98 ساعت 09:26
مجوز فروش 1500 خودرو شرکت کرمان موتور عملیاتی نشد

نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد بانک‌ها تسهیلاتی در اختیار خودروسازان و قطعه‌سازان بمی قرار دهند همچنین به کرمان موتور مجوز پیش‌ فروش یک هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو داده شد ولی متاسفانه به این مصوبات جامه عمل پوشانده نشد.

"حبیب‌الله نیکزادی" در مورد شرایط خودروسازان بم گفت: تحریم‌ها مشکلات عدیده‌ای را برای خودروسازان بوجود آورد به طوری که تولید کاهش و در نتیجه خودروسازان بم مجبور به تعدیل نیرو و حتی بعضی از کارخانه‌های خودروسازی خاموش شدند.

وی با اشاره به پیگیری‌های لازم برای تأمین نقدینگی خودروسازان در راستای خرید مواد و تجهیزات لازم برای تولید خودرو که عمدتاً از خارج از کشور وارد می‌شود و با یادآوری سفر وزیر صمت به این منطقه و تصمیمات اتخاذ شده در این سفر، عنوان کرد: مقرر شد بانک‌ها تسهیلاتی در اختیار خودروسازان و قطعه‌سازان بمی قرار دهند همچنین به کرمان موتور مجوز پیش‌فروش یک هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو داده شد ولی متاسفانه به این مصوبات جامه عمل پوشانده نشد.

نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم بزودی منابع لازم در اختیار خودروسازان قرار داده شود تا بتوانند تجهیزات مورد نیازشان را وارد کنند.

وی با ذکر این مطلب که خودروسازان بم، به شماری از کارگرانشان فراخوان بازگشت به کار داده‌اند، تصریح کرد: اگر منابع مورد نیاز این شرکت‌ها کامل تأمین شود، مابقی کارگرانی که تعدیل شده‌اند هم بازگشت به کار خواهند شد و امیدواریم بزودی چرخ خودروسازان بم به حرکت در بیاید.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "مجوز فروش ۱۵۰۰ خودرو شرکت کرمان موتور عملیاتی نشد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمد
مهمان

وام دریافت کنند و النترا قاچا کنند ۱۰۴۸ دستگاه الان در گمرک توقیف است . همه پول مردم بیچاره است که یک سال است منتظر تحویل خودرو هستند