مدیرعامل یک شرکت خودرویی دیگر هم پول مردم را خورد + ویدئو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
مدیرعامل یک شرکت خودرویی دیگر هم پول مردم را خورد + ویدئو

به نقل از خبرگزاری مهر: برنامه پایش در شب گذشته با موضوع بررسی وضعیت بازار خودرو اطلاعات و مستنداتی از حرف مردم در مورد مشکلات شرکت خودرویی پ . پ و کلاهبرداری این شرکت پخش کرد.

دلاوری در این برنامه قبل از پخش مستند گفت: شرکت وارد کننده خودرو که ابتدای اسم آن پ.پ است، مدیرعاملش پول مردم را خورده و جوابگو نیست و مردم نسبت به این موضوع معترض هستند از مسئولان خواهش می کنم به مشکلات مردم برسند.

در ادامه برنامه یکی از مالباختگان در گفتگو با برنامه پایش گفت : مملکت ما مگر اسلامی نیست چرا اینطور پول مردم را می خورند و آزادانه می گردند ؟

مالباخته دیگری هم با ذکر اینکه از اصفهان به تهران آمده است، گفت: چند شب اینجا چادر زدم ولی کسی جوابگوی ما نیست.

وی ادامه داد: جمعا ۸۰۰ نفر هستیم که سرمایه خود را دست این آقا دادیم ، شرکتش مجوز دارد ولی الان چند سال است نه پول ما را می دهد و نه ماشین را.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "مدیرعامل یک شرکت خودرویی دیگر هم پول مردم را خورد + ویدئو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
یک ایرانی وطن پرست
مهمان
یعنی چی؟ یعنی الان کسی پاسخوی این بدبخت های مالباخته نیست؟ اینهمه خر تو خره؟ بابا طرف میگه دزد به ثانیه ای باید دستگاه های قضایه بگیرنش و به دقیقه ای کنار چوب دار نگهش دارند خخخخخ واقعا که طرف داره تو رسانه ملی میگه (تلوزیون) باز کسی نیست کاری کنه؟ خخخخ . بعد میگن چرا دزدا اینهمه گستاخ شدند. از بیت و مال چرا خقوق میگیرین پس؟ چرا شما ها رو تو راس قضاوت کشور تعیین کردیم با اینهمه قدرت انتظامی و بازدارندگی؟ هان؟ برای اینکه دیونه بودیم خواستیم یکی رو گنده جلوه بدیم؟ خخخ متاسفم واقعا این مطلب… بیشتر