پذیرفته‌ شدگان مرحله دوم جایگزینی خودروهای فرسوده ثبت‌ نام کنند

سه شنبه 3 مرداد 02 ساعت 13:24
پذیرفته‌ شدگان مرحله دوم جایگزینی خودروهای فرسوده ثبت‌ نام کنند

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده اعلام کرد که ۱۹ هزار پذیرفته شده مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، هرچه سریع‌تر در سامانه ستاد ثبت‌نام کنند.

به نقل از روابط عمومی ایدرو، «مهران سالاریه» رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده، با اشاره به اینکه در مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه خودرو ۱۹ هزار متقاضی تایید صلاحیت شده‌اند، گفت: برای این متقاضیان که محصولات‌شان را از شرکت‌های سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کرده‌اند، از سامانه نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.

وی افزود: بر این اساس متقاضیان باید با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR نسبت به ثبت‌نام و ایجاد صفحه شخصی به عنوان متقاضی اقدام کنند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده همچنین گفت: آن دسته از متقاضیان همچنین باید از لیست مراکز اسقاط، مرکز اسقاط نزدیک محل سکونت خود را مشخص و سپس نسبت به تحویل خودرو فرسوده به مرکز اسقاط تعیین شده و طی مراحل مربوطه اقدام کنند تا به صورت سیستمی در فاز تحویل خودرو جایگزین قرار گیرند.

عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar