مشکلات حوزه خودرو با تغییر وزیر حل نخواهد شد

چهارشنبه 24 اردیبهشت 99 ساعت 11:13
مشکلات حوزه خودرو با تغییر وزیر حل نخواهد شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توان ادعا کرد که صد در صد مشکلات حوزه خودرو با تغییر وزیر حل خواهد شد، اما اینکه وزیر با دولت هماهنگی داشته باشد، موفقیت بیشتر در پی خواهد داشت.

رمضانعلی سبحانی‌فر در مورد برکناری وزیر صنعت توسط رئیس‌جمهور، اظهار کرد: رئیس‌جمهور اختیاراتی دارد و از جمله اختیاراتش این است که با فردی کار کند و با فردی کار نکند.

وی افزود: اینکه چرا رئیس‌جمهور با وزیر صنعت ادامه همکاری ندادند و علت کار نکردن ایشان چه بوده را باید از خودشان پرسید، طبیعی است که بدون دلیل و فی‌البداهه کاری را انجام نمی‌دهند. رئیس‌جمهور می‌داند این تغییر معایبی دارد، معایب و محاسن را کنار هم گذاشته و چنین تصمیمی گرفته است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در مورد تأثیر تغییر وزیر صنعت بر حوزه خودرو، گفت: نمی‌توان بیان کرد که صد در صد همه مشکلات با تغییر وزیر حل خواهد شد، اما اینکه وزیر با دولت هماهنگی داشته باشد، میزان موفقیت بیشتر خواهد بود، بنابراین نمی‌توان همه چیز را در تغییر یا انتصاب افراد جدید خلاصه کرد که وضعیت کاملاً بهبود پیدا می‌کند و یا اینکه همه مشکلات به نوع مدیریت محدود می‌شود.

سبحانی‌فر با ذکر اینکه این تغییر مشکلات خاصی را به وجود نمی‌آورد، عنوان کرد: تنها یک‌سری تغییر و تحولات در مدیران ایجاد می‌شود که اگر تدبیر شود، آسیب‌های آن کمتر است و اگر نشود آسیب‌هایی خواهد داشت. رئیس‌جمهور قطعاً به این جمع‌بندی رسیده که محاسن این کار بیشتر بوده، بنابراین دست به تغییر زده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مهم است که اعضای کابینه با دولت هماهنگ بوده و هدف یکسان و هماهنگی بیشتر داشته باشند تا نتیحه بهتری بگیرند. امیدواریم این تغییرات به نفع دولت و ملت و همچنین توسعه، پیشرفت و برطرف کردن مشکلات باشد.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar