به منتخبان رزرو در قرعه‌ کشی هم خودرو می دهیم

سه شنبه 17 خرداد 01 ساعت 10:14
به منتخبان رزرو در قرعه‌ کشی هم خودرو می دهیم

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: علت مشکل پیش آمده در اعلام نتایج منتخبان خرید خودرو مشخص نشدن منتخبان ذخیره از منتخبان اصلی بود و به منتخبان ذخیره این دوره در قالب طرح‌های مشخص خودرو تخصیص داده می‌شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره ابهامات پیش آمده در اعلام نتایج تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه گفت: برای جلوگیری از قرعه‌کشی‌های دوباره در یک فرآیند تخصیص، حدود ۱۲ هزار نفر به عنوان منتخبان ذخیره مشخص شدند؛ اما این موضوع به‌صورت شفاف در سامانه یاد شده، مشخص نشد و ابهاماتی ایجاد کرد.

به گزارش سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، صدیف بیک‌زاده در ادامه توضیح داد: برای رفع دغدغه‌های ایجاد شده برای کسانی که به عنوان منتخب ذخیره مشخص شده‌اند، هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا در قالب سازو کار مشخصی، فرآیند تحویل خودرو با طرح‌هایی مانند فروش فوری، فوق‌العاده و پیش‌فروش که  توسط خودروسازان اعلام شده است و منتخبان نیز  برای آن‌ها ثبت نام کرده‌اند، پیگیری شود و برای آنان از سوی وزارت صمت تخصیص خودرو در قالب این طرح‌ها، انجام شود.

وی افزود:  تعیین منتخبان ذخیره به این سبب بود که اگر به هر علتی منتخبان اصلی، فرآیند خرید خودرو را در زمان تعیین شده تکمیل نکرده یا وجه را واریز نکنند، این افراد جایگزین شوند؛ اما در سامانه یکپارچه، نفر اصلی یا ذخیره بودن مشخص نشد و متأسفانه اطلاع‌رسانی نادرست از سوی برخی خودروسازان نیز بر این ابهامات دامن زد و نگرانی‌ها را دوچندان ساخت.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: تغییر رویه تخصیص خودرو، اعمال نظارت‌های شدید و شفاف‌سازی نیز فشار مضاعفی را بر سیستم جدید تخصیص خودرو وارد کرده بود که پیش از این، کنترل ها و نظارت به این حد نبوده است.

وی با اشاره به بررسی وضعیت تخصیص خودرو، یادآور شد: در فرآیند تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه طراحی شده، قرار بود در گام نخست کنترل‌ها و نظارت‌های لازم انجام شود تا متقاضیان دارای شرایط به عنوان منتخبان اصلی تخصیص خودرو معرفی شوند.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "به منتخبان رزرو در قرعه‌ کشی هم خودرو می دهیم"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
بی نوا
مهمان

خداازتون نگذره اول زدید برنده اول تبریک
بعدزدید رزرو
میدونید چکار کردید با این افراد .من ی طرف بدنم بی حس شده بخاطر ضرری که بخاطر تهیه پول بهمون وارد شد.پسر۲۸سالم انچنان سر دردی گرفته .یعنی چی؟به کجا چنین شتابان.نکنید اینکاروبا ما قشر ضعیف نکنید .خیر نمیبینید.خودتون بخوریید اولادتون نمیخوره .میزنه بیرون…
مگه چقدر میخواهید عمر کنید
حق والناس رو رو کارنامتون سنگین میکنید
التماس وجدانی بیدار…

Mehran
مهمان

بسه بابا بسه…کم سیاه بازی درارید…
بگو زورمون اومد بدیم مردم،پشیمون شدیم دادیم دلال
اینم از سامانه یکپارچه بت شکن تون