نبود زنجیر چرخ مساوی است با گرفتار شدن در کولاک

یکشنبه 16 دی 97 ساعت 12:36
نبود زنجیر چرخ مساوی است با گرفتار شدن در کولاک

رئیس پلیس راه استان زنجان واکنش به موقع و همراهی مردم در شرایط جوی نامناسب را یکی از راهکارهای مهم برای کاهش حوادث رانندگی در وضعیت جوی بد دانست.

سرهنگ عباس مظفری اظهار کرد: با شروع فصل زمستان طرح زمستانی پلیس با همکاری ارگان‌هایی مانند راهداری و اورژانس شروع می‌شود تا در این فصل بتوانیم وضعیت را به درستی مدیریت کنیم، هر چند اگر همکاری مردم نباشد قطعاً به نتایج درخور توجهی دست نخواهیم یافت.

وی با ذگر اینکه در فصل زمستان قطعاً در بعضی اوقات وضعیتی پیش می‌آید که مجبور به اتخاذ تصمیمی مانند بستن بعضی محورها می‌کنیم، تصریح کرد: در این وضعیت انتظار داریم مردم هم همکاری لازم را با عوامل پلیس انجام دهند تا بتوانیم ساعات مورد نظر را با سلامت پشت سر بگذاریم، اگرچه در بعضی موارد شاهد اصرارهای بی مورد رانندگان برای ادامه رفت و آمد در مسیری که کولاک و بارندگی گزارش شده، هستیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه به همراه داشتن زنجیرچرخ در این فصل ضروری است، یادآوری کرد: با توجه به اینکه امروز احتمال بروز کولاک در گردنه‌ها و در بعضی مناطق وجود دارد، اعلام کرده‌ایم اجازه رفت و آمد به خودروهایی که زنجیرچرخ ندارند، داده نشود و قطعاً با قاطعیت این موارد پیگیری خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar