اعلام نتایج قرعه‌ کشی خودروها در سامانه یکپارچه / خرداد ۱۴۰۲

بروزرسانی در: پنج شنبه 25 خرداد 02 ساعت 09:26
اعلام نتایج قرعه‌ کشی خودروها در سامانه یکپارچه / خرداد 1402

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: نتایج نوبت‌دهی مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو در سایت سامانه یکپارچه اعلام شد.

«مهدی تقدسی» با بیان این که نتایج نوبت‌دهی دور دوم عرضه یکپارچه خودرو دقایقی قبل اعلام شده است، گفت: تحویل خودرو به متقاضیان بر اساس زمان‌بندی اعلام شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو، انجام می‌شود.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود:‌ امروز از ساعت ۲۰ ثبت نام کنندگان در دومین دوره ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه از زمان تحویل خودرو خویش مطلع شوند.

وی گفت: بعد از اعلام نتایج نوبت‌دهی، بانک‌ها مکلف‌اند پول‌های بلوکه شده متقاضیان خرید خودرو را آزاد کنند تا مردم بتوانند این پول را از حسابشان برداشت کنند.

 به ۹۷ درصد نفراتی که در مرحله دوم سامانه شرکت کرده بودند، طبق برنامه‌زمان‌بندی تا پایان سال ۱۴۰۳ براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تعلق گرفت.

با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید در شهریور برای سه درصد باقی‌مانده، ضمن حفظ اولویت آنان امکان انتخاب خودروی جدید و جایگزین فراهم می‌شود.

آن‌طور که مشتریان می‌گویند: اکثراً تخصیص خودروی آن‌ها همان اولویت اول است و موعد تحویل محصولات از پاییز ۱۴۰۲ تا زمستان ۱۴۰۳ تعیین شده است. البته همچنان سایت با اختلالاتی مواجه است و دسترسی به آن با سرعت لازم امکان‌پذیر نیست.

حتی برخی از متقاضیان محصولات سایپا اعلام کرده‌اند که تخصیص محصولاتی نظیر شاهین تا زمستان ۱۴۰۳ به طول می‌انجامد. برخی نیز از درج «عدم تخصیص» برای هر پنج اولویت خبر داده‌اند.

نتایج قرعه‌ کشی خودروها در سامانه یکپارچه / خرداد 1402

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "اعلام نتایج قرعه‌ کشی خودروها در سامانه یکپارچه / خرداد ۱۴۰۲"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمدرضا عادلب
مهمان

سلام
برای چی طرح مادران را اعلام نکرده ؟