نحوه پاسخگویی به ثبت نام کنندگان خودرو باید ارتقاء یابد

دوشنبه 8 بهمن 97 ساعت 14:41
نحوه پاسخگویی به ثبت نام کنندگان خودرو باید ارتقاء یابد

نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیته خودرو در بازدید از ستاد پاسخگویی به متقاضیان سایپا و ایران خودرو تاکید کرد: نحوه پاسخگویی به مشتریان باید ارتقاء یابد و تکریم هرچه بیشتر آنان در دستور کار خودروسازان قرار گیرد.

صادق نجفی در حاشیه بازدید از ستاد رسیدگی به اعتراض متقاضیان ایران خودرو و سایپا با اشاره به تلاش خودروسازان برای جلب رضایت متقاضیان گفت: مشکلاتی در تحویل خودروها پیش آمده است که باید مشکلات را برطرف کنیم و با متانت و صبوری پاسخگوی متقاضیان معترض باشیم که در بازدید از ستادهای پاسخگویی انگیزه همین برخورد مناسب را مشاهده کردم.

او با اشاره به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت در حل هر چه زودتر مشکل تحویل خودروها، در خصوص حل مشکل تأمین مالی خودروسازان و قطعه‌سازان افزود: قطعاً شخص وزیر و معاونین مربوطه در وزارت صنعت با کمک رئیس کل بانک مرکزی و همکاری که با مدیران عامل سایپا و ایران خودرو خواهند داشت، مشکل تأمین نقدینگی را حل می‌کنند که در این رابطه با بعضی بانک‌ها توافق‌هایی انجام گرفته است.

نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیته خودرو ضمن حضور در ستادهای پاسخگویی به متقاضیان که از روز شنبه شروع به کار کرده، در جریان مشکلات متقاضیان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar