اعلام نرخ عوارض پارک حاشیه‏ ای در سال ۱۴۰۱

شنبه 9 بهمن 00 ساعت 16:13
اعلام نرخ عوارض پارک حاشیه‏ ای در سال ۱۴۰۱

علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران گفت: این جلسه در روز یکشنبه دهم بهمن ۱۴۰۰ در محل تالار شورا برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این جلسه با بررسی یک فوریت لوایح شهردار تهران در خصوص «اصلاح ساختار معاونت برنامه ‏ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران» و «اصلاحیه ماده ۵ اصلاحی مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا» و یک فوریت طرح «راه اندازی شبکه جمع‏ سپاری و مشارکت شهروندی شهر تهران» برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین در این جلسه لوایح شهردار تهران در خصوص «اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه عوارض ساختمانی مبتنی بر ارزش مکانی املاک در شهر تهران و برخی مصوبات مرتبط با عوارض صدور پروانه ساختمانی، نظارت فنی و پارکینگ محله‏ ای» و «تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۱» و «عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا در سال ۱۴۰۱» و گزارش کمیسیون‌های مربوطه بررسی خواهد شد.

نادعلی در پایان تاکید کرد: در این جلسه لایحه شهردار تهران در خصوص «اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور مجوز نصب و نظارت دوره‌ای بر دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی در شهر تهران» نیز بررسی خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar