هایما S8 محصول جدید ایران خودرو در نمایشگاه مشهد

پنج شنبه 10 شهریور 01 ساعت 16:43
هایما S8 محصول جدید ایران خودرو در نمایشگاه مشهد

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو عصر دیروز چهارشنبه با حضور فعالان این عرصه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز به کار کرد و هایما S8 نیز یکی از خودروهای این نمایشگاه بود.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه برخی از مسوولان خراسان رضوی به همراه فعالان حوزه صنعت خودرو و قطعه سازی حضور داشتند. معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: این نمایشگاه با حضور چند شرکت خارجی و شرکتهایی از خراسان رضوی و استان های تهران، سمنان، فارس، آذربایجان غربی و شرقی، کرمان، قزوین، اصفهان و مازندران برپا شده است.

علی جلوه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه شرکتها و مجموعه های خودروی، تولیدکنندگان خودروهای سبک و سنگین و خودروهای کلاسیک است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی ظرفیت های تولیدکنندگان داخلی، ایجاد رقابت و زمینه برقراری ارتباط مناسب میان پژوهشگران، تولید کنندگان و مصرف کنندگان از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

جلوه خاطرنشان کرد: بیست و دومین نمایشگاه خودرو در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۱۲ شهریورماه در ساعات ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود پنج هزار نفر بازدیدکننده داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲ میلیون نفر بازدید کننده است.

شاید بتوان جذاب ترین خودرو این نمایشگاه را هایما ۸_اس نامید.

خودروی کراس اوور هایما اس ۸ مجهز به پیشرانه‌ای ۱.۶ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر است که به طور مستقیم سوخت را به سیستم منتقل می‌کند. این پیشرانه تنها پیشرانه‌ای است که هم در چین عرضه شده و هم شرکت ایران خودرو قصد دارد آن را برای بازار ایران عرضه کند. این موتور می‌تواند هایما S8 را تبدیل به یکی از بهترین و توانمندترین کراس اوورهای بازار کند. این پیشرانه می‌تواند حداکثر قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۹۳ نیوتن‌متر را تولید کند.

ایران جیب

 

هایما ۸S

کراس اوور هایما S8 شرکت ایران خودرو رونمایی شد

اولین نمونه از هایما ۸S در ایران خودرو خراسان تولید شد

شروع تولید انبوه هایما ۸S از مهر ۱۴۰۱

تولید ۴۰ هزار خودروی شاسی‌ بلند در ایران خودرو خراسان

منتظر محصولات جدید داخلی باشید

انتخاب ۸ رنگ مختلف برای هایما ۸S

تولید انبوه هایما ۸S در ایران‌ خودرو خراسان آغاز شد

تسهیلات متنوع خرید به خریداران هایما ۸S اختصاص خواهد یافت

برنامه مدیران استان برای توسعه ایران‌ خودرو خراسان

قطعات یدکی هایما ۸S قبل از عرضه به بازار توزیع خواهند شد

تحویل هایما ۸S به مشتریان با پوشش نانو سرامیک بدنه

نخستین طرح فروش هایما ۸S در بورس کالا / آذر ۱۴۰۱

جزئیات عرضه هایما ۸s در بورس کالا / دی ۱۴۰۱

توزیع رانت ایران‌ خودرو برای مدیران خود / دی ۱۴۰۱

فروش سری اول هایما ۸S به روش مزایده / دی ۱۴۰۱

قیمت هایما ۸S بورس کالا + شرایط فروش / دی ۱۴۰۱

تحویل هایما ۸S به مشتریان دو ماه زودتر از موعد مقرر

قیمت هایما ۸S در بازار / اسفند ۱۴۰۱

قیمت جدید کارخانه هایما ۸S / شهریور ۱۴۰۲

قیمت هایما ۸S

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar