تخلف صمت در اعلام قیمت ۶ خودروی وارداتی

یکشنبه 23 مهر 02 ساعت 17:09
تخلف صمت در اعلام قیمت 6 خودروی وارداتی

فروش ۶ خودروی وارداتی در حالی با قیمت علی الحساب از امروز آغاز شده که براساس دستورالعمل شورای رقابت باید خودروهای وارداتی با قیمت قطعی مصوب بفروش برسد و به نظر می رسد وزارت صمت و سازمان حمایت در این خصوص مرتکب تخلف شدند.

روز گذشته سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای قیمت علی‌الحساب ۶ خودرو را اعلام کرده است. براین اساس مشتریان می‌توانند از امروز ۲۳ مهرماه سه اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب نمایند.

در این اطلاعیه گفته شده، قیمت فروش محاسباتی علی الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده ،کرایه حمل و ... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

علاوه بر این قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و اعلام می‌شود و ملاک قیمت قطعی خودرو، رقم اعلامی و مصوب توسط شورای رقابت خواهد بود.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "تخلف صمت در اعلام قیمت ۶ خودروی وارداتی"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمدصالح
مهمان

تا کی نی خواهید این پفیدز بازی را در بیارید در تمام عالم قیمت ماشین مشخصه چرا قیمت قطعی را اعلام نمی کنید لعنت به مسببان این دیوس بازی