رکستون ۲۰۱۸ وارد بازار ایران شد + قیمت

دوشنبه 24 تیر 98 ساعت 03:00
رکستون 2018 وارد بازار ایران شد + قیمت

سانگ یانگ رکستون ۲۰۱۸ بعد از مدت‌ها انتظار از گمرک ترخیص شده و به دست مشتریان رسیده است.

تابستان سال اخیر خیلی از فعالان و کارشناسان صنعت خودرو تصور می‌کردند با برطرف شدن ممنوعیت واردات خودرو و ازسرگیری عرضه خودرو توسط شرکت‌های واردکننده، رکود و رخوت از بازار کنار می‌رود و باردیگر فضای رقابتی شکل می‌گیرد. ازهمین‌رو خیلی از شرکت‌ها با معرفی و رونمایی محصولات جدید خود، نوید روزهای خوش را به مشتریان و مخاطبان خود دادند.

ولی متاسفانه با تداوم ممنوعیت واردات خودرو و مشکلات پیش‌آمده در زمینه ترخیص خودروهایی که در گمرکات کشور وجود دارند، نابسامانی در بازار رخ داد و همین موضوع موجب شد حجم قابل ‌توجهی از مشتریان اقدام به پیگیری قانونی وضعیت خودروهای پیش ‌خرید شده کنند و درپی‌آن میزان شکایت‌های خودرویی افزایش قابل‌توجهی یافت.

رکستون 2018 وارد بازار ایران شد + قیمت

از همین‌رو به خاطر پیگیری موضوع توسط مراجع قضایی، حساب‌های مالی بعضی شرکت‌ها تا مشخص شدن مشکلات و رفع نارضایتی مشتریان شاکی، مسدود شد و همین امر روند ترخیص خودروهای مانده در گمرکات را با کندی همراه کرد. چون شرکت‌های واردکننده باید مابه‌التفاوت ارزی، هزینه‌های گمرکی و عوارض را پرداخت کنند تا بتوانند مجوزهای لازم برای ترخیص خودروهای مانده در گمرک را بگیرند.

گروه «رامک‌ خودرو» که در طول ماه‌های اخیر به خاطر عدم تحویل خودروهای سانگ‌ یانگ شکایات گوناگونی داشت، سرانجام توانسته است بعد از ماه‌ها تلاش، بعضی خودروهای خود ازجمله «رکستون G4» را از گمرک ترخیص کرده و به مشتریان خود تحویل بدهد.

رکستون 2018 وارد بازار ایران شد + قیمت

بنا به ادعای شرکت واردکننده، قدرت ۲۲۲ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر به ترتیب در دور موتورهای ۵۵۰۰ و ۱۵۰۰ دور بر دقیقه، در این محصول تولید می‌شوند.

قیمتی که فروشندگان برای این محصول اعلام کرده‌اند بین ۱ میلیارد تا ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar