ورود تویوتا لوین به ایران توسط شرکت برساوش

بروزرسانی در: یکشنبه 24 دی 02 ساعت 11:13
ورود تویوتا لوین به ایران توسط شرکت برساوش

خودرو تویوتا لوین در دو نسخه بنزینی و هیبریدی از سوی شرکت برساوش وارد و عرضه خواهد شد.

طول، عرض و ارتفاع خودرو تویوتا لوین در نسخه بنزینی به ترتیب ۴۶۴۰، ۱۷۸۰ و ۱۴۵۵ میلی متر است و فاصله دو محور در این خودرو ۱۳۶۰ کیلوگرمی، ۲۷۰۰ میلی متر می باشد.

تویوتا لوین از یک موتور ۴ سیلندر توربوشارژ با حداکثر قدرت ۹۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر بهره می برد که نوع گیربکس آن نیز ۱۰ سرعته اتوماتیک است و ظرفیت مخزن آن ۵۰ لیتر با ظرفیت صندوق ۴۷۱ لیتر می باشد.

این خودرو ژاپنی استاندارد آلایندگی یورو۶ را پاس می کند و مصرف سوخت آن در هر ۱۰۰ کیلومتر ۵.۹۵ لیتر می باشد. سیستم تلعیق جلو مستق مک فرسون و سیستم تعلیق عقب مستقل دابل ویشبون می باشد. 

لوین از سیستم فرمان برقی EPS با سیستم ترمز جلو دیسکی خنک شونده و دیسک یکپارچه برای سیستم ترمز عقب بهره می برد.

تجهیزات ایمنی در این خودرو شامل ایربگ دو مرحله ای فرمان، ایربگ داشبورد سرنشین جلو، ایربگ ستون های جلو، ایربگ ستون های کناری، ایربگ پرده ای، ایربگ زانو راننده، ایربگ صندلی راننده، ترمز ای بی اس با ای بی دی، ترمز پارک برقی، سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل لغزش، سیستم کنترل حرکت در سطح شیب دار، سیستم کمک ترمز و ... می شود.

سیستم های هوشمند کمک رانندگی در تویوتا لوین را باید شامل مجموعه سیستم های ایمنی و کمک راننده، سیستم هشدار و جلوگیری از برخورد از جلو، سیستم رادار کروز کنترل دینامیکی، سیستم رادار هشدار خروج از خط، سیستم رادار بین خطوط، سیستم کنترل نور بالای خودکار با تشخیص خودرو از روبرو و ... دانست.

 تجهیزات و امکانات رفاهی در تویاتا لوین نیز شامل سیستم هوشمند کیلس، دکمه استارت، فرمان با تنظیم دستی در ۴ جهت، چراغ مطالعه برای صندلی های جلو و عقب، سانروف برقی با سیستم آنتی پینچ، تهویه هوای دستی، نمایشگر مولتی مدیا ۹ اینچ لمسی، سیستم صوتی پریمیوم با ۴ بلندگو، فیلتر هوای کابین خودرو با استاندارد CN95 و ... می شود.

برای دریافت کاتالوگ خودرو تویوتا لوین بنزینی کلیک کنید.

اما خودرو تویوتا لوین در نسخه هیبریدی با طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۶۴۰، ۱۷۸۰ و ۱۴۳۵ میلی متر به ایران می آید و فاصله دو محور در این خودرو ۱۴۲۰ کیلوگرمی، ۲۷۰۰ میلی متر می باشد.

تویوتا لوین هیبریدی از یک موتور بنزینی تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۱۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر بهره می برد. حداکثر قدرت موتور برقی در این خودرو ۷۰ اسب بخار با ۱۸۵ نیوتن متر حداکثر گشتاور است که حداکثر مجموع قدرت خودرو هیبریدی ۱۴۰ اسب بخار می باشد. نوع گیربکس آن نیز ۱۰ سرعته اتوماتیک است و نوع باتری این خودرو لیتیوم یون ترنری بواه و ظرفیت مخزن سوخت آن ۴۳ لیتر با ظرفیت صندوق ۴۷۱ لیتر می باشد.

این خودرو ژاپنی استاندارد آلایندگی یورو۶ را پاس می کند و مصرف سوخت آن در هر ۱۰۰ کیلومتر ۴.۰۷ لیتر می باشد. سیستم تلعیق جلو مستق مک فرسون و سیستم تعلیق عقب مستقل دابل ویشبون می باشد. 

لوین هیبریدی از سیستم فرمان برقی EPS با سیستم ترمز جلو دیسکی خنک شونده و دیسک یکپارچه برای سیستم ترمز عقب بهره می برد.

برای دریافت کاتالوگ خودرو تویوتا لوین هیبریدی کلیک کنید.

تجهیزات ایمنی، سیستم های هوشمند کمک رانندگی تویوتا، و تجهیزات و امکانات رفاهی در تویوتا لوین هیبریدی همانند تویوتا لوین بنزینی است.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar