کشنده آکتروس کاماز در راه ایران

یکشنبه 27 آذر 01 ساعت 09:33
کشنده آکتروس کاماز در راه ایران

یک شرکت داخلی به عنوان نماینده انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از روش محصولات کاماز روسیه قصد دارد تا از جدیدترین کشنده خود در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته رونمایی کند. این محصول یورو ۵ EEV جدید که آکتروس ۱۹۵۵ نام دارد از موتور لیبهر ساخت مشترک آلمان و روسیه بهره می برد و به گیربکس ۱۲ سرعته ZF Traxon مجهز شده است.

آکتروس ۱۹۵۵ یک کشنده قدتمند با خروجی ۲۵۵۰ نیوتن متر است که به موتور پیشرفته LIEBHERR 55 محصول مشترک لیبهر آلمان و کاماز روسیه با استاندارد آلایندگی Euro5+EEv مجهز است. این موتور قدرتمند به وسیله یک گیربکس ۱۲ سرعته ساخت شرکت ZF  نیرو تولیدی موتور را به چرخ های این کشنده منتقل می کند. این گیربکس که با کد ZF 12TX 2621TD شناخته می شود به اینتاردر ۵ زمانه نیز مجهز شده است.

کشنده ۱۹۵۵ آکتروس در محوزا عقب از سیستم Daimler hl6  استفاده می کند و ترمز های آن نیز ساخت شرکت Webco آلمان هستند. مخزن سوخت دیزل این کشنده ۸۰۰+۶۰۰ لیتر است و مخزن ادبلو آن نیز ۱۰۰ لیتر گنجایش دارد. جعبه فرمان نصب شده بر روی این محصول از نوع هیدرولیکی برقی با شعاع چرخشی ۸ متر است که توسط شرکت XF طراحی و ساخته شده است.

از جمله مشخصات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به رادار خط خوان، رادار تصادف، مانیتور ۸ اینچی لمسی مجهز به سیستم مالتی مدیا، کیلس استارتر،  صندلی‌های بادی مجهز به گرمکن، دو تخت خواب، بخاری درجا، پیش گرمکن موتور و سنسور هشدار دهنده ضخامت لنت اشاره کرد. علاوه بر این ها آکتروس ۱۹۵۵مجوز حمل مواد خطرناک (ADR) را نیز دارد. مواردی مثل کولر درجا و یخچال هم به صورت آپشنال و در صورت درخواست مشتری بر روی خودرو نصب می شود.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar