واکنش سازمان بازرسی به افزایش قیمت خودرو

دوشنبه 1 بهمن 97 ساعت 10:06
واکنش سازمان بازرسی به افزایش قیمت خودرو

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: طبق بررسی انجام گرفته از طرف این سازمان، کتباً مجوزی به سایپا یا خودروسازی‌های دیگر برای افزایش قیمت داده نشده است.

ناصر سراج روز دوشنبه در جواب به این پرسش که آیا افزایش گذشته قیمت محصولات شرکت خودروسازی سایپا قانونی بوده است یا خیر اظهار داشت: در رابطه با مجوزشان برای این افزایش قیمت استعلام کردیم ولی متاسفانه فعلاً پاسخی نداده‌اند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: طبق بررسی انجام گرفته از طرف سازمان بازرسی کل کشور، کتباً مجوزی به سایپا یا خودروسازی‌های دیگر برای افزایش قیمت داده نشده است؛ البته احتمال اینکه مصوبه‌ای داشته باشند وجود دارد اما هنوز پاسخ کتبی سازمان بازرسی را نداده‌اند.

سراج گفت: روز یکشنبه هم ما، پیرو مکاتبات قبلی دوباره مکاتبه و پیگیری کردیم اما متاسفانه فعلاً پاسخ قانع کننده‌ای برای ما ارسال نکردند.

سراج توضیح داد: سازمان بازرسی کل کشور لحظه به لحظه پیگیر است و زمانی که به نتیجه برسیم به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جواب به این سؤال که آیا این شرکت‌ها از جمله سایپا برای ارائه پاسخ به سازمان بازرسی فرصت دارند یا خیر گفت: فرصت طولانی نمی‌دهیم و نهایتاً تا آخر هفته جاری حتماً باید پاسخ خود را ارائه کنند. اگر در این مدت پاسخی ارائه نکنند، قطعاً به طور حضوری ورود کرده و اگر مجوزی نداشته باشند، اقدام می‌کنیم.

در طول هفته اخیر، بعضی گروه‌های خودروسازی داخلی به افزایش قیمت محصولات خود اقدام کردند که باعث نارضایتی مردم شده است.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar