پنجمین نمایشگاه خودرو تهران در بهمن‌ ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

بروزرسانی در: پنج شنبه 24 شهریور 01 ساعت 02:31
پنجمین نمایشگاه خودرو تهران در بهمن‌ 1401 برگزار می‌شود
مجری نمایشگاه خودرو تهران از برگزاری چهار رویداد خودرویی تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: بهمن ماه سال جاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

علیرضا عاجزی، در گفت وگو با خبرنگار با اعلام این مطلب اظهار داشت: تا پایان سال جاری برگزاری چهار رویداد خودرویی در سراسر کشور تدارک دیده شده است.

وی که در حاشیه نمایشگاه خودرو مازندران سخن می گفت، افزود: ۱۳ مهرماه امسال نمایشگاه خودرو ارومیه برگزار می‌شود و سه تا شش آذرماه نیز شهر اصفهان میزبان یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های خودرویی کشور خواهد بود.

مجری نمایشگاه خودرو مازندران در ادامه تصریح کرد: شهر کرمان نیز به عنوان یکی از قطب‌های تولید خودرو در کشور اواخر دی ماه سال جاری شاهد برگزاری نمایشگاه خودرو با حضور پررنگ خودروسازان مستقر در منطقه ارگ تجاری بم خواهد بود.

عاجزی افزود: مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد خودرویی سال جاری اما در پایتخت و شهر آفتاب برگزار خواهد شد و با این نمایشگاه پرونده نمایشگاه‌های خودرو سال ۱۴۰۱ بسته خواهد شد.

وی دلیل برگزاری دو نمایشگاه خودرو در یک‌ سال را شیوع سویه اومیکرون کرونا در بهمن سال گذشته عنوان کرد و گفت: بهمن ماه سال ۱۴۰۱ قرار بود که چهارمین نمایشگاه خودرو تهران برگزار شود که به دلیل شیوع مجدد موج جدید کرونا متوقف و به اردیبهشت ماه امسال موکول شد. از سوی دیگر به دلیل تلاش در هماهنگی تقویم نمایشگاهی کشور با تقویم جهانی نمایشگاه‌های خودرو تصمیم بر این شد که بهمن به عنوان تاریخ دائمی نمایشگاه خودرو تهران انتخاب شود.

این برگزارکننده نمایشگاه های کشور خاطرنشان کرد: همچنین به دلیل مشکلاتی که وجود داشت برخی از شرکت‌ها نتوانستند خود را به نمایشگاه خودرو تهران در اردیبهشت ۱۴۰۱ برسانند از همین رو مقرر شد تا با برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ بستر حضور این شرکت‌ها نیز فراهم شود.

برگزارکننده نمایشگاه خودرو مازندران در پایان با اشاره به افتتاح نمایشگاه خودرو این استان با حضور نماینده ولی فقیه و عضو مجلس خبرگان رهبری و فرماندار قائمشهر گفت: استان مازندران به دلیل وجود دو خودروسازی سایپا و ایران خودرو در این استان و وجود شبکه گسترده قطعه سازی یکی از استان‌های مهم در صنعت خودرو است و همین مهم موجب شد تا نمایشگاه این شهر بعد از چهار سال وقفه از سرگرفته شود.

وی این نمایشگاه را یکی از نمایشگاه‌های مهم در شمال کشور برشمرد و تصریح کرد: با وجود استقبالی که از سوی شهروندان شمال کشور وجود دارد اما به دلیل کمبود زیرساخت امکان حضور برخی خودروسازان فراهم نشد که جا دارد تدبیری در این خصوص اندیشیده شود.

یادآور می‌شود، نمایشگاه خودرو مازندران در فضایی بالغ بر هشت هزارمتر مربع از روز گذشته ۲۲ شهریورماه با حضور گروه خودروسازی سایپا و زیرمجموعه‌های این شرکت، خودروسازی فردا، شایان دیزل و رخش خودرو آغاز شده است. همچنین شرکت‌های کرمان موتور و مدیران خودرو نیز در سطح نمایندگی در این نمایشگاه حاضر شده اند.

نمایشگاه خودرو مازندران تا ۲۵ شهریورماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های خودرو مازندران واقع در قائمشهر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ شب میزبان علاقمندان خواهد بود.

 
پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar