لیست خودروهای نمایشگاه خودرو اتو اکسپو تهران / بهمن ۱۴۰۲

دوشنبه 16 بهمن 02 ساعت 12:49
لیست خودروهای نمایشگاه خودرو اتو اکسپو تهران / بهمن 1402

در پنجمین اتو اکسپو تهران علاوه بر مونتاژی ها، ۳۶ خودرو وارداتی، اعم از چینی و غیرچینی، نیز حضور دارند. شما با خواندن این متن می توانید به طور خلاصه با وارداتی های حاضر در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران آشنا شوید.

پنجمین اتو اکسپو تهران جدیدترین رویداد خودرویی کشور است که از ۱۰ ام بهمن ماه لغایت ۱۵ ام همین ماه همه روزه در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود. علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند در تاریخ مشخص شده هر روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در محل برگزاری حاضر شوند و از خودروها و وسایل نقلیه موجود دیدن کنند.

۱. کیا سونت

کیا سونت

کیا سونت که توسط کوشا خودرو به کشور وارد شده به پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی مجهز است که نهایت قدرت ۱۱۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر را تولید می کند. قدرت از طریق جعبه دنده CVT  به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر را در این خودرو داریم. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۷ هزار دلار معادل ۹۸۶ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به پژو ۲۰۰۸ اشاره کرد.

 

۲. کیا سراتو

کیا سراتو

کیا سراتو وارداتی که توسط کوشا خودرو به کشور وارد شده به پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی و چهار سیلندر مجهز است که توان تولید ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۲ نیوتن متر را دارد. در این نسخه جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT نیرو را از پیشرانه به چرخ های جلو منتقل می شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۲۰ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هیوندای النترا اشاره کرد.

 

۳. کیا سلتوس

کیا سلتوس

کیا سلتوس ۲۰۲۳ که توسط کوشا خودرو به کشور وارد شده با پیشرانه ۱.۶ لیتر تنفس طبیعی به ایران می آید که قادر است قدرت ۱۳۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۷ نیوتن متر را تولید کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل می شود.

قیمت آن در بازار های جهانی ۱۸ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به میتسوبیشی ASX اشاره کرد.

 

۴. کیا پگاس

کیا پگاس

پگاس ۲۰۲۳ توسط کوشا خودرو به کشور وارد شده و به پیشرانه ۱.۴ لیتری تنفس طبیعی MPi مجهز است که حدود ۹۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۲ نیوتن متر تولید می کند. این توان از طریق جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۴ هزار دلار معادل ۸۱۲ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هیوندای اکسنت اشاره کرد.

 
کیا K5 (اپتیما)

نسخه قابل عرضه از اپتیمای یا K5 وارداتی که توسط کوشا خودرو به کشور وارد شده، در بازار ایران مجهز به پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی است که فقط می تواند ۱۵۰ اسب بخار توان و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته AT به چرخ های جلو تحویل دهد. قیمت آن در بازار های جهانی ۲۵.۵ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هیوندای سوناتا اشاره کرد.

 
۶. هیوندای اکسنت
هیوندای اکسنت 2023

هیوندای اکسنت ۲۰۲۳ که توسط کرمان موتور به کشور وارد شده دارای موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان تولیدی ۱۲۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر می باشد. در بخش انتقال قدرت اما گیربکس AT شش سرعته جایگزین ۴ سرعته شده تا علاوه بر کاهش میزان مصرف سوخت، شتابگیری خودرو بهتر شود و استهلاک موتور نیز کاهش یابد. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۳.۵ هزار دلار معادل ۷۸۳ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به کیا سراتو اشاره کرد.

 
۷. هیوندای النترا
هیوندای النترا 2023

هیوندای النترا ۲۰۲۳ که توسط کرمان موتور به کشور وارد شده به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی گاما MPi مجهز است. این پیشرانه اما ۱۲۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های جلوی این سدان کره ای می رساند. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۸ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به تویوتا کرولا اشاره کرد.

 

۸. هیوندای کرتا

هیوندای کرتا

هیوندای کرتا که توسط کرمان موتور به کشور وارد شده با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی روانه بازار خواهد شد که توانایی تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۳.۸ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. 

قیمت آن در بازار های جهانی ۱۶.۵ هزار یورو معادل ۱ میلیارد و ۳۹ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به  کیا سونت و جتا VS5 اشاره کرد.

 

۹. سامسونگ XM3

سامسونگ XM3

XM3 که توسط سروش دیزل به کشور وارد شده، مجهز به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی است که می تواند ۱۲۰ اسب بخار توان و ۱۵۸ نیوتن متر گشتاور از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو تحویل دهد. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۴.۷ هزار دلار معادل ۸۵۲ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به دیگنیتی پرایم اشاره کرد.

 

۱۰. سامسونگ QM6

سامسونگ QM6

QM6 که توسط سروش دیزل به کشور وارد شده همان کولئوس است با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر، گیربکس CVT و به صورت تک محوره به بازار ایران عرضه خواهد شد. این پیشرانه ۱۵۵ اسب بخار توان و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۸.۵ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۷۳ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هیوندای سانتافه و نیسان X تریل اشاره کرد.

 

۱۱. تویوتا کرولا توربو

 تویوتا کرولا توربو

کرولا توربو که توسط معین خودرو به کشور وارد شده دارای یک پیشرانه ۱۲۰۰ سی سی ۴ سیلندر توربوشارژ است‌. حداکثر قدرت این پیشرانه ۱۱۶ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن ۱۸۵ نیوتن متر اعلام شده است. قدرت تولیدی توسط پیشرانه کرولا هم از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با تعویض مصنوعی ۱۰ سرعته به چرخ های جلوی این خودرو انتقال می یابد. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۶.۶ هزار دلار معادل ۹۶۳ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به کیا سراتو و هیوندای النترا اشاره کرد.

 

۱۲. تویوتا کرولا هیبرید

تویوتا کرولا هیبرید

کرولا هیبرید که توسط سایپا به کشور وارد شده، مدل ۲۰۲۳ تیپ الیت بوده و از پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد که با موتور الکتریکی همراه است. خروجی آن به ۱۳۶ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۵ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. این نیرو از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلویی منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۲۳ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به کیا سراتو و هیوندای النترا اشاره کرد.

 

۱۳. هوندا وزل

هوندا وزل که توسط معین خودرو به کشور وارد شده، در نسخه بنزینی می تواند ۱۲۴ اسب بخار توان و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نسخه تمام برقی هم قادر به تولید ۲۰۱ اسب بخار و ۳۱۰ نیوتن متر است. قیمت نسخه بنزینی در بازار های جهانی ۲۶ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان و قیمت نسخه برقی هم در بازار های جهانی ۲۸ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به ام وی ام X55 پرو و جئومتری C اشاره کرد.

 

۱۴. نیسان سیلفی

نیسان سیلفی

نیسان سیلفی که توسط نامی خودرو به کشور وارد شده از نوع هیبریدی است که از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی استفاده می کند. این پیشرانه می تواند ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار خودرو قرار دهد. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۹.۵ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به تویوتا پریوس و تویوتا کرولا هیبرید اشاره کرد.

 

۱۵. نیسان کیکس

نیسان کیکس

کیکس که توسط نامی خودرو به کشور وارد شده، از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده کرده است، این پیشرانه ۱۲۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۳ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده اتوماتیک CVT هم توان را به چرخ های جلوی کیکس می رساند. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۹ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به ام‌ وی‌ ام X22 پرو اشاره کرد.

 

۱۶. ونوسیا استار

ونوسیا استار

ونوسیا استار که توسط گروه ماموت به کشور وارد شده، از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو استفاده کرده است، این پیشرانه ۱۸۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک تَر هم توان را به چرخ های جلو می رساند. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۸ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به تیگو ۷ پرو اشاره کرد.

 
۱۷. ونوسیا وی آنلاین
ونوسیا وی آنلاین
وی آنلاین که توسط گروه ماموت به کشور وارد شده، از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو استفاده کرده است، این پیشرانه ۱۸۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک تَر هم توان را به چرخ های جلو می رساند. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۹ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به دیگنیتی پرستیژ اشاره کرد.
 
۱۸. ونوسیا D60 پلاس
ونوسیا D60 پلاس
D60 پلاس که توسط گروه ماموت به کشور وارد شده، از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری استفاده کرده است، این پیشرانه ۱۲۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده اتوماتیک CVT هم توان را به چرخ های جلو می رساند. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۵ هزار دلار معادل ۸۷۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به آریزو ۶ پرو و بهمن رسپکتاشاره کرد.

 

۱۹. جتا VS5

جتا VS5

جتا VS5 که توسط گروه ماموت به کشور وارد شده با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربو روانه بازار خواهد شد که توانایی تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۶ هزار دلار معادل ۹۲۸ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هیوندای توسان اشاره کرد.

 

۲۰. جتا VS7

جتا VS7

جتا VS7 که توسط گروه ماموت به کشور وارد شده با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربو روانه بازار خواهد شد که توانایی تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۹.۴ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هیوندای توسان اشاره کرد.

 

۲۱. نتا U

نتا U

نتا U که توسط بی ام کارز به کشور وارد شده با پیشرانه برقی روانه بازار خواهد شد که توانایی تولید ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۸ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به جئومتری C اشاره کرد.

 

۲۲. هونگچی H5

هونگچی H5

هونگچی H5 که توسط بی ام کارز به کشور وارد شده با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو روانه بازار خواهد شد که توانایی تولید ۲۲۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۲۳ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به آریزو ۸ اشاره کرد.

 

۲۳. هونگچی EQM5

هونگچی EQM5

هونگچی EQM5 که توسط بی ام کارز به کشور وارد شده با پیشرانه برقی روانه بازار خواهد شد که توانایی تولید ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۲۷ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۵۶۶ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به ونوسیا D60 برقی اشاره کرد.

 

۲۴. فنگون E5

فنگون E5

فنگون E5 که توسط بی ام کارز به کشور وارد شده یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۱۰۸ اسب بخاری و ۱۳۵ نیوتن متری به همراه موتور برقی دارد. قدرت و گشتاور موتور برقی فنگون هم ۱۷۶ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر اعلام شده است. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک E-CVT به چرخ‌ های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۹ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به جیلی آزکارا اشاره کرد.

 

۲۵. بستیون T77 پرو

بستیون T77 پرو

بستیون T77 پرو که توسط بی ام کارز به کشور وارد شده یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۶۶ اسب بخار و گشتاور ۲۵۸ نیوتن متری دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس ۷ سرعته ۲کلاچه اتوماتیک به چرخ‌ های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۷ هزار دلار معادل ۹۳۵ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به جک S5 اشاره کرد.

 

۲۶. دانگ فنگ E70

دانگ فنگ E70

دانگ فنگ E70 که توسط ایران خودرو به کشور وارد شده با پیشرانه برقی روانه بازار خواهد شد که توانایی تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۲۴ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به ونوسیا D60 برقی اشاره کرد.

 

۲۷. لونا GRE

لونا GRE

لونا GRE که توسط ایران خودرو به کشور وارد شده با پیشرانه برقی روانه بازار خواهد شد که توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۲۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۲۰ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به دانگ فنگ E70 اشاره کرد.

 

۲۸. بستیون NAT

بستیون NAT

بستیون NAT که توسط ایران خودرو به کشور وارد شده با پیشرانه برقی روانه بازار خواهد شد که توانایی تولید ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۷ هزار دلار معادل ۹۳۵ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به کاما ES6 اشاره کرد.

 

۲۹. شاین مکس بنزینی و هیبرید

شاین مکس بنزینی و هیبرید

شاین مکس بنزینی و هیبرید که توسط ایران خودرو به کشور وارد شده است در نسخه بنزینی، یک موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۹۷ اسب بخاری با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متری و نیرو توسط گیربکس دوکلاچه ۷سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می شود.

نسخه هیبریدی یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با یک موتور الکتریکی دارد که در کل، ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را توسط گیربکس E-CVT به محور جلو منتقل می کند. قیمت مدل بنزینی آن در بازار های جهانی ۱۴ هزار دلار معادل ۷۷۰ میلیون تومان و قیمت مدل هیبریدی آن در بازار های جهانی ۱۸ هزار دلار معادل ۹۹۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به kmc j7 اشاره کرد.

 

۳۰. جئومتری C

جئومتری C

جئومتری C که توسط فردا موتور به کشور وارد شده با پیشرانه برقی روانه بازار خواهد شد که توانایی تولید ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۹ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هوندا وزل برقی اشاره کرد.

 

۳۱. اسکای‌ ول ET5

اسکای‌ ول ET5

اسکای‌ ول ET5 که توسط شرکت نبکا موتور به کشور وارد شده با پیشرانه برقی روانه بازار خواهد شد که توانایی تولید ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۲۳ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به فیدلیتی برقی اشاره کرد.

 

۳۲. بایک BJ60

بایک BJ60

بایک BJ60 که توسط دیار خودرو به کشور وارد شده، از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ با فناوری هیبرید خفیف ۴۸ ولتی بهره می برد و به کمک پیشرانه خود می تواند نهایت قدرت ۲۷۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۶ نیوتن متر را تولید و توان را از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT به تمام چرخ ها برساند. قیمت آن در بازار های جهانی ۳۳ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هاوال H9 اشاره کرد.

 

۳۳. جی ای سی امپو

جی ای سی امپو

گک (جی ای سی) امپو که توسط بی ام کارز به کشور وارد شده یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۶۷ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتن متری دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس ۷ سرعته ۲کلاچه اتوماتیک تَر به چرخ‌ های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۷ هزار دلار معادل ۹۳۵ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هونگچی H5 اشاره کرد.

 

۳۴. نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل که توسط نامی خودرو به کشور وارد شده یک موتور ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۴ نیوتن متری دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس Xtronic CVT به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۳۵ هزار یورو معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هیوندای سانتافه و تیگو ۸ پرو اشاره کرد.

 

۳۵. ام جی ۵

ام جی 5

ام جی ۵ که توسط فردا موتور به کشور وارد شده یک موتور ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن متری دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۱۳.۷ هزار دلار معادل ۷۵۳ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به تارا اتوماتیک LX، آریزو ۵ و ریسپکت اشاره کرد.

 

۳۶. بایک BJ80

بایک BJ80

بایک BJ80 که توسط دیار خودرو به کشور وارد شده یک موتور ۳ لیتری توربو با قدرت ۲۷۶ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن متری دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود. قیمت آن در بازار های جهانی ۴۰ هزار دلار معادل ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به دایون Y5 اشاره کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar