چرا راهور تازه به این نتیجه رسیده که پراید را شماره‌گذاری نکند؟

شنبه 30 شهریور 98 ساعت 15:02
چرا راهور تازه به این نتیجه رسیده که پراید را شماره‌گذاری نکند؟

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: باید به حال این دو خودروساز بزرگ دولتی زودتر فکری کرد و آنها را به بخش خصوصی سپرد. چون بخش خصوصی نشان داده خیلی بهتر از دولتی‌ها می‌تواند این مجموعه‌ها را اداره کنند.

مصطفی کواکبیان در مراسم رونمایی از دو کامیونت جدید شرکت خودروسازی بهمن با اشاره به فسادها و تخلفات انجام گرفته گفت: ما باید تعارف را کنار بگذاریم و به این امر اعتراف کنیم که بخش خصوصی ما خیلی سالم‌تر از بخش دولتی است. تاکنون همه رانت‌خواری‌ها و سوءاستفاده‌ها در بخش دولتی انجام گرفته و این نشان می‌دهد ما مجلسی‌ها هم به طور مناسب نظارت نکردیم پس نباید همه چیز را گردن تحریم‌ها بیندازیم.

وی با اشاره به اظهارات رئیس پلیس راهور در هفته اخیر گفت: پس از مدت‌ها تازه راهور ما به این نتیجه رسیده که پراید را شماره‌گذاری نکند آن هم پس از تلفات بیشمار و خسارات زیادی که تاکنون به جای گذاشته است. آقایان چرا قبلاً به این فکر نرسیدند و این نتیجه را نگرفتند که این خودرو خطرناک است؟ آن وقت افتخار می‌کنند که ۲۸ هزار کشته جاده‌ای را به ۱۸ هزار نفر رسیده‌اند. مگر نباید هر خودرویی تست‌های  لازم را بگذراند.

وی در مورد اظهارات ترامپ گفت: اینکه رئیس جمهور آمریکا می‌گوید در یک دقیقه ۱۵ مکان را می‌زند یک حرف بی‌اساس است. این ملت در دفاع مقدس به طور روزانه ۸۰ شهید داده است و عظمت همین خون شهدا ایجاب می‌کند که مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهیم و اگر نمی‌توانیم آن را قبول نکنیم.

وی در پایان گفت: باید به حال این دو خودروساز بزرگ دولتی زودتر فکری کرد و آنها را به بخش خصوصی سپرد چون بخش خصوصی نشان داده خیلی بهتر از دولتی‌ها می‌تواند این مجموعه‌ها را اداره کنند.

ایلنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar