کاهش ۷۰ درصدی تولید مینی بوس

پنج شنبه 16 اسفند 97 ساعت 11:34
کاهش 70 درصدی تولید مینی بوس

طبق آمار اعلام شده از طرف انجمن خودروسازی، تولید خودرو در مدل مینی بوس و میدل بأس کاهش ۷۰.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال اخیر، داشته است.

در بهمن ماه سال جاری تولید مینی بوس و میدل بأس از ۲۴۷ دستگاه در بهمن ماه سال اخیر به ۷۳ دستگاه رسیده که نشان از کاهش تولید ۷۰.۴ درصدی این نوع خودرو دارد.

بر این اساس، مینی بوس و میدل بأس در گروه‌های پیشرو دیزل آسیا، گروه بهمن و آکیا دویچ با کاهش ۱۰۰ درصدی تولید در بهمن ماه سال جاری مواجه شده‌اند. به ترتیب شرکت پیشرو دیزل در بهمن ماه سال ۹۶، ۴۴ دستگاه، گروه بهمن ۵۵ دستگاه و شرکت آکیا دویچ ۴۹ دستگاه مینی‌بوس و میدل بأس تولید کرده‌اند که با توجه به تولید هیچ دستگاهی در بهمن ماه سال جاری افت تولید ۱۰۰ درصدی داشته‌اند.

پس از آن شرکت عقاب افشان با تولید ۱۰ دستگاه در بهمن ماه امسال نسبت به ۲۴ دستگاه تولید شده در مدت مشابه سال اخیر کاهش تولید ۵۸.۳ درصد را تجربه کرده است. هم‌چنین شرکت‌های هوراند خودرو دیزل و لوتوس هم بهمن ماه امسال همچون مدت مشابه سال اخیر هیچ تولیدی در زمینه مینی بوس و میدل بأس نداشته‌اند.

علاوه بر این، آمار تجمیعی ۱۱ ماه سال ۹۷ در زمینه تولید مینی‌بوس و میدل‌باس نشان می‌دهد که تولید این نوع خودرو در این مدت رشد ۳۴.۸ درصدی داشته بدین ترتیب که از تولید ۱۱۹۷ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته، امسال به تولید ۱۶۱۳ دستگاه رسیده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar