کشف ۲۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در قم!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
کشف 2400 حلقه لاستیک احتکار شده در قم!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در این استان خبر داد و گفت: این درحالی است که قم با کمبود لاستیک رو به رو است.

محمود سیجانی در نشست کارگروه تنظیم بازار در استانداری قم افزود: این شمار قابل توجه لاستیک به دست بازرسان کشف شده است که باید در کمیته منتخب که نمایندگانی از اداره کل تعزیرات حکومتی ، سازمان صمت و اتحادیه صنف مربوطه در آن حضور دارند نسبت به وضعیت آن رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: با مشکل کمبود لاستیک خودروهای سنگین جاده ای و سبک مواجه هستیم که این امر باید به دست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طبق قانون پیگیری شده تا نیاز استان تامین شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در ادامه به موضوع تامین گوشت مورد نیاز استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی دستگاه های مربوطه در تامین گوشت مشکلی وجود ندارد و این محصول با قیمتی کمتر از قیمت متعارف کشوری تامین شده است .

سیجانی با توجه به نیاز هیات ها به گوشت افزود: کالاهایی شامل گوشت و مرغ گرم و منجمد با قیمتی پایین تر از بازار به منظور تامین نیاز هیات های مذهبی، تکایا و حسینیه ها در حال توزیع می باشد .

وی ادامه داد: در روز نخست ماه محرم ۱۹ تن گوشت به دست هیات ها خریداری شده است که این رقم نسبت به سال های قبل افزایش یافته است.

سیجانی همچنین گفت: در مورد شیرخشک مورد نیاز مصرف استان قم هم تدابیری اندیشیده شده است و مشکلی در این خصوص هم وجود ندارد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar