گازسوز شدن یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو به صورت رایگان

شنبه 12 بهمن 98 ساعت 16:12
گازسوز شدن یک میلیون و 464 هزار خودرو به صورت رایگان

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از گازسوز شدن یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودروی وانت، تاکسی، ون و مسافربر شخصی به صورت رایگان خبر داد.

حمید قاسمی با اشاره به برنامه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای دوگانه‌سوز کردن خودروها، گفت: در یک طرح ۱۶ ماهه، تبدیل یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودروی وانت، تاکسی، ون و مسافربر شخصی به طور رایگان به دوگانه‌سوز آغاز شده است، البته امیدواریم تغییر قیمت‌ها و تورم بر این مهم تأثیر نگذاشته و بتوانیم کارها را طبق برنامه جلو ببریم.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: ثبت نام‌ها برای دوگانه سوز کردن خودروها آغاز شده و تاکنون نزدیک به ۲۹۰ هزار نفر در سایت irngv.ir ثبت نام کرده‌اند و هر قدر صاحبان خودروهای وانت، تاکسی، ون و مسافربر شخصی سریع‌تر اقدام به ثبت نام کنند خودروهای آن‌ها زودتر تبدیل به گازسوز می‌شود.

وی افزود: کافی است افراد متقاضی نام خود را در سایت مذکور ثبت نام کنند چون که مابقی کارها به طور پیامکی انجام شده و می‌توانند خودروی خود را به گازسوز تبدیل کنند.

قاسمی بیان کرد: خودروهای شخصی در اولویت اول گازسوز کردن نیستند ولی به دنبال ارائه وام به آن‌ها برای تحقق این مهم هم هستیم.

خانه ملت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar