گزارش عملکرد شرکت صنعت خودرو آذربایجان

بروزرسانی در: یکشنبه 13 بهمن 98 ساعت 16:22
گزارش عملکرد شرکت صنعت خودرو آذربایجان

پس از آنکه تحریم‌های سختگیرانه آمریکا در ماه‌های گذشته، اثرات خود را در عدم امکان تأمین قطعات موردنیاز خودروسازان و درپی آن تعویق در تحقق تعهدات خودروسازان به شکل وسیعی به جای گذاشت، بعضی شائبه‌ها برای خریداران در مورد عدم شفافیت و یا صحت در عملکرد بعضی گروه‌های خودروساز ایجاد شد. این شائبه‌ها تا جایی پیش رفت که مشتریان را به توسل به مرجع قضایی جهت احقاق حقوق مندرج در قرارداد فی مابین ترغیب کرد. در این رابطه گروه صنعت خودرو آذربایجان بر اساس وعده‌ای که از قبل داده بود، گزارش عملکرد خود را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت یاد شده تاکنون ۱۴۰۸ دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده است. همچنین با توجه به طرحی که در راستای رضایتمندی مشتریان صبور و وفادار شرکت ایجاد شد، قریب به دو هزار نفر از مشتریان انصراف خود را اعلام داشتند .

در این مورد گفته می‌شود که باتوجه به تنویر وضعیت شرکت برای کلیه مراجع ذیربط و مشخص شدن دلایل متقن مبنی بر عدم ارسال قطعات اولیه تولیدی از طرف شرکت مادر به خاطر تحریم‌های وضع شده، شرکت هم محق به معافیت از تعهدات قراردادی می‌باشد.

در این گزارش آمده است گروه صنعت خودرو آذربایجان در راستای تحقق بخشی از تعهدات ، درصدد رفع نواقص ۷۴۶  دستگاه خودروی ناقص کف که به خاطر نواقص عمده و عدم امکان همکاری با شرکت مادر ،قابل تولید نبوده است می‌باشد که این امر با نظارت مستقیم شعبه ویژه ۶۴ تعزیرات حکومتی تهران در حال انجام بوده و به زودی خبرهای خوشی به اطلاع خریدارانی که در صف انتظار هستند خواهد رسید.

لازم به  ذکر است که باتوجه به دادخواهی جمعی از خریدارانی که شائبه عدم شفافیت و یا صحت در عملکرد شرکت را داشتند و جهت احقاق حقوق مندرج در قرارداد فی مابین متوسل به مراجع ذیصلاح شده بودند ، نتیجه رسیدگی مراجع مختلف و پاسخ استعلام‌های بعمل آمده صحت عملکرد گروه صنعت خودرو آذربایجان را روشن نمود و این شرکت را مبری از هرگونه شبهات مطروحه در خصوص علت عدم تحویل خودرو به مشتریان دانست. ضمناً در تبعیت از بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه،  پرونده نزدیک به ۲۵۰ نفر از حواله داران به شورای حل اختلاف ارجاع گردیده است که امید است به صلح و سازش با ایشان در شورا نائل گردند .همچنین در ارتباط با محصول جدید هم اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد .

عصر خودرو

قیمت محصولات ام جی

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar