ویژگی‌های امنیتی و نظارتی ردیاب ماشین در مشهد

یکشنبه 22 خرداد 01 ساعت 12:36
ویژگی‌های امنیتی و نظارتی ردیاب ماشین در مشهد

پیشرفت تکنولوژی منجر‌ شده است که هر چه پیش می‌رویم رفاه و زندگی برای مردم  آسان تر و زیباتر شود به همان نسبت که تکنولوژی با ورود در زمینه های متفاوت این مسیر  قابل تحسین را فراهم کرده است به همان نسبت در زمینه وسایل نقلیه نیز تاثیر بسزایی داشته است.

در چند سال پیش تکنولوژی با ارایه انواع دزدگیر های خودرویی شرایطی را برای افزایش امنیت خودروها فراهم آورده بود اما امروزه با حضور ردیاب های خودرویی شرایطی بسیار عالی برای افرادی که به امنیت و کنترل‌ خودرو خود اهمیت می‌دهند فراهم آمده است.

اما ردیاب خودرو در واقع چه ویژگی‌هایی دارد که تا این اندازه برای کاربران جذاب و پر استفاده بوده است.

مشهد یکی از شهرهای بزرگ و مهم در کشور عزیزمان ایران به شمار می‌رود زیرا شمار زیادی از زائران همه ساله به این شهر می‌روند و همچنین این شهر از لحاظ تجاری نیز در جایگاه مهمی قرار دارد.

به همان نسبت که شهر مشهد بزرگ است وسایل نقلیه زیادی نیز در این شهر مشغوا عبور و مرور هستند و امنیت این وسایل نقلیه برای صاحبینشان بسیار حائز اهمیت است.

در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها ردیاب خودرو در مشهد پرداختیم و شما همراهان عزیز را برای خرید ردیاب در این شهر راهنمایی می‌کنیم پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

ردیاب خودرو یا جی پی اس ماشین

 

در واقع ردیاب خودرو با نام جی پی اس ماشین نیز در بازار مشهور است و برخی از مردم این دستگاه را با این نام می‌شناسند اما از نظر فنی همان کلمه ردیاب برای آن مناسب تر است زیرا جی پی اس مفهوم کاملا متفاوتی نسبت به آن دارد.

ردیاب در واقع دستگاهی است که با استفاده از ماژول GPS اطلاعات موقعیت مکانی خود را با اتصال به ماهواره‌های مکان‌یابی به دست می‌آورد و آنها را از طریق سیم کارت برای کاربران ارسال می‌کند.

این ارسال اطلاعات می‌تواند با استفاده از پیامک، اپلیکیشن و سامانه ردیابی انجام شود.

انواع ردیاب خودرو در مشهد و بررسی پرفروش ترین ردیاب خودرو در این بازار

ردیاب‌های خودرویی مدل‌های متنوعی دارند که با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که دارند دسته بندی می‌شوند اما پرفروش ترین ردیاب خودرو در این شهر به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

ردیاب سیمی و ماهواره‌ای

ردیاب آهنربایی

ردیاب دیاگی

ردیاب سیمی و ماهواره‌ای

ردیاب سیمی و ماهواره در موارد امنیتی معمولا استفاده‌های زیادی دارد این ردیاب ویژگی‌های منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می‌‍دهد که شامل موارد زیر است.

  • ردیابی و بررسی موقعیت مکانی ردیاب خودرو
  • تاریخچه مسیر خودرو
  • نمایش روشن و خاموش شدن موتور خودرو
  • بررسی توقف ها
  • هشدار سرقت باتری خودر
  • هشدار حرکت دادن خودرو
  • هشدار لرزش خودرو
  • هشدار رانندگی خطرناک
  • هشدار سرعت بالای خودرو
  • هشدار محدوده جغرافیایی در خودرو

ردیاب آهنربایی یا مگنتی

از دیگر ردیاب‌های خودرویی موجود در این شهر بزرگ، ردیاب خودرو آهنربایی در مشهد است.

این ردیاب با قابلیت‌های کاربردی خود برای کاربران شرایطی را فراهم می‌کند که بتوانند خودرو خود و همچنین بار و اموال مورد نظر را مورد بررسی و نظارت قرار دهند تا امنیت آنها بالا برود.

برای اینکه با این ردیاب ها بیشتر آشنا شوید توصیه ما این است در گوگل عبارت " ردیال آهنربایی " را جست و جو کنید و در وب سایت‌‍هایی که اطلاعات مربوطه موجود است این اطلاعات را مورد بررسی قرار دهید.

ردیاب دیاگی

این مدل ردیاب با استفاده از پورت OBD به صورت مستقیم به ECU یا کامپیوتر خودرو متصل می‌شود و اطلاعات لازم را از طریق کامپیوتر خودرو دریافت و در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

در واقع از لحاظ جمع آوری و ارائه اطلاعات این ردیاب از همه تکمیل تر است اما تنها در یکی مورد ضعف دارد و آن این است که این ردیاب به دلیل اینکه بسیار در دسترس است می‌‌تواند توسط سارق از مدار اصلی خارج شود و یا به سرقت برده شود.

این مدل ردیاب برای مدیران ناوگانی که اطلاعات ارزشمندی را جمع آوری می‌کنند بسیار پر کاربرد است.

چه تفاوتی میان ردیاب سیمی ، آهنربایی و دیاگی است؟

تمامی این ردیاب‌ها در پایه با یکدیگر یکسان عمل می‌کنند و وظیفه ردیابی و ارسال موقعیت مکانی را دارند اما در ویژگی‌‍های اساسی دیگر، متفاوت هستند.

به طور مثال ردیاب سیمی بر اساس اینکه پنهان نصب می‌شود و در دسترس نیست به مراتب بیشتر از ردیاب‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما ردیاب آهنربایی و ردیاب دیاگی بیشتر در دسترس قرار دارند و نصب آنها بسیار ساده است.

شما اگر به دنبال تنها ردیابی هستید و می‌‌خواهید ردیابی با نصب آسان تهیه کنید انتخاب خوب برای شما می‌تواند ردیاب آهنربایی یا دیاگی باشد.

اما اگر به دنبال امنیت و نظارت در کنار یکدیگر هستید توصیه ما به شما خرید ردیاب خودرو در مشهد است.

چه افرادی برای خودرو خود ردیاب تهیه می‌کنند؟

در واقع ردیاب می‌تواند به عنوان یک کالای کاربردی ذکر شود زیرا با توجه به قابلیت‌های آن برای هر شخصی می‌تواند مفید واقع شود.

ردیاب خودرو برای اشخاص، برای سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و .... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین برند ردیاب در مشهد چیست؟

برای خرید ردیاب خودرو در مشهد بهتر است که در ابتدا به گوگل مراجعه فرمایید و از بین شرکت‌های موجود بهترین را انتخاب کنید اما در جریان باشید گروه " ردیاب من " یکی از ارائه دهندگان خوب و حرفه‌ای در زمینه ردیابی در مشهد هستند و خدمات عالی را در این زمینه در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar