آشنایی با فروشنده های ردیاب خودرو در تهران

چهارشنبه 29 اردیبهشت 00 ساعت 18:32
آشنایی با فروشنده های ردیاب خودرو در تهران

شما می توانید این نوع وسیله کاربردی را از فروشگاه های متعددی تهیه کنید ولی به خاطر داشته باشید برای آن که بتوانید یک ردیاب با کیفیت و اصل را تهیه نمایید لازم است که حتما به فروشگاه های  معتبر مراجعه نموده و آن را خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش ردیاب خودرو در تهران تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

انتخاب نوع مسیریاب ها به شما این اطمینان خاطر را می دهد که در هنگام استفاده از ان ها هیچ گاه نباید نگران این موضوع باشید که ان ها در هنگام کار کرد خراب شوند و یا از کار بافتند. توربو ردیاب آماده فروش ردیاب خودرو در تهران می باشد.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب و یا مسیریاب خودرو وسیله کوچکی می باشد که در انواع مختلفی تولید و روانه بازار شده است که همانند دزد گیر است و دارای درگاه سیم کارت می باشد.

شما با استفاده از این وسیله کاربردی می توانید امنیت ماشین خودرو تامین نمایید و از طریق آن متوجه شوید که ماشین خود در چه مکان هایی قرار دارد و در چه مسیر هایی رفت و آمد می کند.

همچنین علاوه بر این موارد برخی از این نوع ردیاب ها قابلیت شنود کردن داخل کابین ماشین را دارند این ویژگی عالی نیز می تواند به شما در بالا بردن امنیت وسیله نقلیه کمک فراوانی بکند.

سنسورهای قوی که در برخی از این نوع مسیرها وجود دارد این امکان را به شما می دهد تا از راه دور نیز بتوانید ماشین  و یا وسایل نقلیه خود را خاموش نمایید

کاربرد استفاده از مسیریاب

از این نوع دستگاه می توان استفاده های زیادی کرد که به صورت خلاصه نیز در قسمت بالا به آن ها اشاره نمودیم این کاربرد ها عبارت اند از:

  • یکی از مهمترین و عالی ترین کاربردی که می توان برای این دستگاه بیان نمود پیدا کردن ماشین دزدیده شده است.
  • اسوده شدن خیال بابت این که ماشین یا وسیله نقلیه مورد نظر در محل مورد نظر است.
  • کنترل فرزند، شما از این طریق می توانید فرزند خود را که کنترل نمایید و متوجه شوید که با ماشین به کجا ها در حال رفت و آمد می باشد. این کار علاوه بر کنترل نا محسوس فرزند نیز می تواند جالب باشد و اسودگی خیال به همراه بیاورد.
  • همچنین اگر صاحب شرکتی هستید و چند وسیله نقلیه در اختیار کارمندان خود قرار می دهید می توانید از این نوع ردیاب ها استفاده کنید تا بتوانید ماشین های خود را کنترل نموده و متوجه شوید که ایا ان ها از ماشین ها شرکت استفاده شخصی می کنند یا خیر.

قابلیت نصب ردیاب

شما می توانید این وسیله را بر روی انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین ازجمله: خودرو، موتور سیکلت و حتی دوچرخه نصب نموده و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از ان را ندارید.

علاوه بر این شما می توانید این دستگاه را در هر محلی از خودرو خود نصب کنید ولی نمی توان به صورت دقیق بیان نمود که این دستگاه را کجا نصب کرد و یا ان را حتما باید در جای مشخصی نصب نمود.

برخی از ان ها که نیاز به برق دارند را می توان در جاهایی که نزدیک به سیم کشی برق ماشین می باشد نصب نمود ولی برخی دیگر که شارژی هستند را می توان در جاهای مختلف ماشین نصب کرد.

مزیتی که این نوع دستگاه ها دارند این است که بسیار کوچک بوده و دارای وزن کمی می باشند که این ویژگی سبب شده است تا شما بتوانید به راحتی آن را در هر کجا که خواستید نصب نمایید.

چگونگی نصب ردیاب خودرو

از ان جایی که ردیاب ها دارای تنوع هستند از این رو نصب هر کدام از آن ها با توجه به نوع ویژگی هایی که دارند متفاوت می باشد، به خاطر داشته باشید که مدل ردیاب شما هرچه دارای امکانات بیشتری باشد نصب آن نیز پیچیده تر می باشد.

به گونه ای که مدل های ساده فقط نیاز به اتصال سیم های مثبت و منفی برق خودرو دارند ولی به صورت کلی می توان گفت که ردیاب های خودرو شبیه به دزدگیر ها می باشند که همراه آن ها نقشه نصب نیز وجود دارد.

اگر شما سر رشته از برق خودرو دارید و یا چیزی از آن سر می آوردید می توانید با استفاده از نقشه ی موجود ان را نصب کنید.

ولی در غیر این صورت شما می توانید با مراجعه به افرادی که در این زمینه تخصص دارند و اشخاصی که دزد گیر ماشین را نصب می کنند، این کار را به آن ها بسپارید که در عرض کمتر از نیم ساعت  دستگاه ها را در جای مورد نظر نصب نموده و به شما تحویل می دهند.

انواع ردیاب خودرو

دستگاه های ردیاب خودرو با توجه به اندازه، نوع اتصال به منبع برق خودرو و اهدافی که برای آن طراحی گردیده تقسیم بندی می شوند.

در واقع می توان گفت که ساده ترین نوع ردیاب خودرو عموما برای موتور سیکلت، افراد سالمندی که فراموشی دارند و یا نیاز به مراقبت در رفت و آمد دارند، حیوانات خانگی و وسایل گران قیمت و عتیقه جات ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دیگری از ردیاب ها خودرو برای خودرو و ماشین های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد.

و در آخر سومین نوع ردیاب های خودرو جهت شرکت ها و موسسات ترابری که حمل و نقل می باشد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar