اجاره خودرو لندکروزر ۲۰۱۰

پنج شنبه 19 فروردین 00 ساعت 14:29
اجاره خودرو لندکروزر 2010

با توجه به بالا رفتن دلار و گران شدن قیمت ماشین های لوکس اجاره خودرو لندکروزر ۲۰۱۰  مورد علاقمان منطقی تر است. می توانیم مراسم و شبهای خاطره انگیزمان را با اجاره ماشین هایی لاکچری زیباتر کنیم. اطلاع از نرخ اجاره لندکروزر، اجاره ماشین عروس لندکروزر، مبلغ و شرایط اجاره لندکروزر در تهران از سوالاتی است که ما با افتخار به آنها پاسخ خواهیم داد.

اجاره خودرو  لندکروزر در شب به یاد ماندنی عروسی

شروع زندگی عروس و داماد نقطه عطف و به یاد ماندنی است و برگزاری بهترین و زیباترین مراسم شایسته آنهاست. مراسم عروسی با توجه به آداب و فرهنگ ما ایرانیان زیبا و خاطره انگیز است. ثبت هر چه بهتر این لحظات رویایی در ذهن و رویا های ما را تحقق بخشیده و حس خوبی را برای شروعی زیبا به ما انتقال می دهد. انتخاب و اجاره خودرو لندکروزر ۲۰۱۰ و یا ماشین مورد علاقه همسرتان از مجموعه پارسارنت و با بهترین نرخ اجاره لندکروزر، در اختیار قرار دادن پایین ترین اجاره ماشین عروس لندکروزر در کیش و تهران افتخاری است که نصیب ما می شود تا در شبهای زیبا و خاطره انگیز شما در کنار شما حضور داشته باشیم.

اجاره خودرو لندکروزر با راننده یا بدون راننده

بعد از انتخاب رویایی ماشین مورد علاقتان می بایست تصمیم خود را به مجموعه ما اعلام نمایید که رانندگی خودرو لندکروزر ۲۰۱۰ را خود به عهده می گیرید و مسئولیت آن را می پذیرید و یا علاقه ای به رانندگی ندارید و می خواهید در کنار همسرتان از لذت این شب بیشترین حس خوب را داشته باشید. اگر چنین تصمیمی داشتید قبل از اجاره و قرارداد اعلام نمایید تا با راننده هماهنگی لازم صورت گیرد.

مدت زمان اجاره ماشین عروس

اجاره خودرو ماشین عروس ۱۵ ساعت می باشد و از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲ شب محاسبه می شود. اگر نیاز دارید ساعات بیشتری خودرو در اختیارتان باشد مبلغ بیشتری را طبق تعرفه مشخص شده پرداخت می کنید.

گل آرایی ماشین عروس

اگر ماشین نیاز به گل آرایی دارد و در نظر دارید گل آرایی منحصر به فردی را داشته باشید خیلی بهتر است با مجموعه هماهنگ شوید و گل آرایی را به عهده شرکتی که خودرو را اجاره نموده اید بگذارید تا در صورت خسارت در هنگام گل آرایی مسئولیت خسارت های احتمالی از شما سلب مسئولیت شود. برای انتخاب خودروی مورد نظرتان از یه هفته به مراسم عروسی اقدام نمایید تا رزرو صورت گیرد.

خودروی لندکروزر 2010

خودروی لندکروزر ۲۰۱۰

خودروهای لوکس و تاثیر مثبت آن بر صنعت توریست

ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی و ارتباط با دیگر کشورهای منطقه و فرهنگ چند هزار ساله خود گردشگران و توریست های زیادی را به خود جذب نموده است.

اجاره خودرو برای اتباع خارجی

حضور گردشگران خارجی و اتباع خارجی مستقر در ایران کسانی که به دنبال آرامش و رفاه و امکانات اجتماعی در سطوح طبقاتی بالاتری هستند تاثیر بسزایی در رشد و گسترش صنعت توریست در کشورمان می توانند داشته باشند. همانطور که میدانید حضور توریست ها امکاناتی مانند هتل های با امکانات بالای ۴ و ۵ ستاره و رستوران های لوکس و با کیفیت بالا و وجود خودروهای لوکس جهت جابجایی و یا سفر به مکانهای دیدنی ایران در زمان حضورشان در ایران لازم و ضروری است.

ما تلاش نموده ایم این امکان را در پارسارنت برای این عزیزان فراهم آوریم و خودرو هایی درخور شان و خواسته آنها فراهم آوریم. با قیمتهایی بسیار مناسب و شرایطی آسان تا مسافرین عزیزی که از کشورهای دیگر به ایران سفر نموده اند سفرشان را با خاطراتی لذت بخش به یادگار برده و دوباره ایران را برای سفر های بعدی خود انتخاب کنند.

لندکروزر از نگاهی دیگر

لندکروزر از نگاهی دیگر

اشاره ای به خودرو های لوکس و پر طرفدار در ایران

هرگاه صحبت از خودروهای لوکس و پر طرفدار می شود نام های شرکت های تویوتا و هیوندای نیز به عنوان برترین شرکت هایی که بهترین آپشن های روز دنیا و خودروهای فول و با امکانات بسیار بالا را در تولیدات خود دارند مطرح می شود که به عنوان برند جهانی جزو گران قیمت ترین خودرو های به روز می باشند.

همه دوستداران خودرو های لاکچری و لوکس توان خرید این برندهای معروف را ندارند. پارسارنت در راستای این موضوع و جهت در دسترس قرار گرفتن این خودروهای زیبا آنها را در شرایط اجاره ای در اختیار علاقمندان این خودروها قرار می دهد.

تویوتا لندکروزر ۲۰۱۰ نیز در بین ماشین های اجاره ای ما دیده می شود و در صورت علاقه شما به این خودرو شما می توانید برای یک روز به یاد ماندنی و یا سفرهای چند روزه اجاره نموده و از امکانات این وسیله راحت و مطمئن استفاده نمایید.

چه مدارکی برای اجاره خودرو مورد نیاز می باشد

مجموعه ما برای اجاره ماشین عروس با راننده مدارک خاصی را دریافت نمی کند. عقد قرارداد و پرداخت هزینه تنها موارد لازم به ذکر زیر می باشد ما خدمات دیگری هم برای شما در نظر گرفته ایم که می توانید از طریق ارتباط با ما از این خدمات استفاده نمایید.

مدارک لازم جهت رنت ماشین عروس بدون راننده

  • تکمیل فرم مشخصات اشخاص حقیقی وحقوقی
  • ارائه گواهینامه رانندگی و کارت ملی معتبر
  • کپی مدارک شغلی و یا محل سکونت
  • پرداخت هزینه اجاره خودرو به صورت نقدی و یا از طریق کارتهای عضو شتاب
  • ارائه وجه نقد بابت عودت خودرو و ضمانت جرائم احتمالی

یکی از مزایای پارسارنت برداشتن محدودیت ها در نحوه اجاره خودرو است. از این جهت مشتریان گرامی می توانند با خیال آسوده و بدون محدودیت در مسافت پیموده شده خودروی مورد علاقه ی خود را اجاره و از آن لذت ببرند. برای دریافت اطلاعت بیشتر در خصوص نحوه شرایط اجاره خودرو می توانید به وبسایت پارسارنت مراجعه نمایید.

قیمت اجاره ماشین

ما با در نظر گرفتن قوانین برای رفاه هر چه بیشتر شما مسافرین به روز ترین ماشین ها را در اختیار شما قرار می دهیم و قیمتهای ما جهت اجاره ماشین های شاسی بلند و لوکس بسیار مناسب می باشد و شما می توانید با اطمینان خودروی مورد علاقه خود را از ما تهیه نمایید و در اختیار داشته باشید تا با خیالی آسوده با خودروی مورد علاقه خود بگردید و تماشا کنید.

معرفی اجمالی خودرو لندکروزر

لندکروزر که در ایران با نام لندکروز شناخته می شود خودرویی است شاسی بلند مناسب برای آفرود که بیش از ۶۰ سال از تولیدش می گذرد.

داخل لندکروزر

داخل لندکروزر

بهتر است بدانید که تویوتا لندکروزر در فول ترین مدل آن هم خودرویی با آپشن های زیاد نمی باشند اما دارای کیفیتی بی نظیر در ساخت، قدرت موتور بالا و توانایی های دیگر در بین خودروهای هم ردیف خود از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشند. اگر در هرجای ایران لندکروزر را انتخاب اول خود می دانستید باید بدانید این ماشین بسیار جان سخت و قدرتمند می باشد و انتخابی بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

اجاره خودرو لندکروزر جهت گردش در دل طبیعت و صحرا نوردی و عبور از مسیرهای صعب العبور بسیار مناسب می باشد. این خودرو ۶ نفر ظرفیت دارد و در جاده ها و داخل شهرها، حواستان به میزان سرعت آن با توجه به قدرت موتور بالا باشد تا دچارحادثه ای نشوید و لذت یک رانندگی خوب لذت بخش را تجربه نمایید.

تماس باما

همین حالا برای مشاوره و رزرو خودروی مورد علاقه خود با شماره ۰۹۱۲۳۹۸۱۲۸۶ تماس بگیرید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar