از کجا قطعات و لوازم یدکی دیگنیتی را تهیه کنیم؟

شنبه 23 دی 02 ساعت 16:51
از کجا قطعات و لوازم یدکی دیگنیتی را تهیه کنیم؟

لوازم یدکی دیگنیتی، یکی از مواردی است که در اخیرا با تقاضای فراوان در بازار مواجه شده است. دیگنیتی، یک خودروی جدید و نوین است که به عنوان آخرین محصول تولید شده توسط مجموعه بهمن موتور در ایران به بازار عرضه شده است. این خودرو که اصالت و طراحی آن به شرکت جینی دانگ فنگ تعلق دارد، با نام "dongfeng ix5" در این کشور معرفی شده و سپس با نام "Dignity" در ایران به فروش رفته است.

 

با توجه به واردات و عرضه گسترده این خودروی پرطرفدار، نیاز به لوازم یدکی دیگنیتی در بازار به وضوح احساس می‌شود. این نیاز به تأمین قطعات و لوازم یدکی اصلی با کیفیت برای خودروهای دیگنیتی، اهمیت بسیاری پیدا کرده است. شرکت ما با بهره‌ مندی از تجربه و تخصص در زمینه لوازم یدکی، تعهد دارد تا نیازهای شما را با ارائه‌ی محصولات با کیفیت و قابل اعتماد، به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

از لوازم یدکی ارائه شده توسط ما می‌توان به قطعات مختلف مانند لنت‌ ها، روان‌ کننده‌ ها، فیلترها و سایر موارد مرتبط با دیگنیتی اشاره کرد که با استانداردهای بالا و با رعایت دقیق اصول فنی تولید می‌شوند. ما با افتخار به عنوان منبع اصلی و قابل اعتماد لوازم یدکی دیگنیتی در بازار حضور داریم تا به تأمین نیازهای شما بپردازیم و اطمینان حاصل کنیم که خودروی شما همیشه در بهترین وضعیت عملکردی خود قرار دارد.

مشخصات فنی دیگنیتی

مشخصات کامل خودروی دیگنیتی نمایانگر این است که این خودرو، یکی از مدل‌ های کراس اوور چینی با قابلیت‌ های برتر و طراحی مدرن میباشد که جلب توجه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، نه تنها در چین، بلکه در مناطق دیگر خاورمیانه و حتی اروپا نیز. این خودرو در رقابت با مدل‌ هایی نظیر چری تیگو ۷ و لاماری ایما (که همگی تحت مالکیت شرکت دانگ فنگ قرار دارند) قرار دارد.

ظاهر جذاب این خودرو که در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد، با جزئیات طراحی شگفت‌ انگیز در قسمت‌ های چراغ‌ ها و بدنه، توجه بینندگان را به سوی خود جلب می‌کند و قابل قضاوت به عنوان یکی از بهترین طراحی‌ ها و استانداردهای بازار خودرو قرار میگیرد.

مشخصات فنی دیگنیتی نیز عبارتند از:

  • قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور نیروی ۲۲۰ نیوتن متر
  • موتور ۴ سیلندر توربوشارژ ۱۶ سوپاپ
  • مصرف سوخت متوسط ۷.۳ لیتر در هر صد کیلومتر
  • قابلیت کروز کنترل
  • حالت‌ های رانندگی استاندارد، زمستانی و اسپرت

این خودرو در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به صورت رسمی در ایران مونتاژ و عرضه شده و دو نوع تیپ، معمولی و پرایم، با ویژگی‌ های متفاوت از جمله گرمکن صندلی و تنظیم برقی صندلی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

امکاناتی چون ترمز ABS ضد قفل، سیستم کنترل کشش و پایداری، هشدار برخورد از جلو و مکانیزم کمک حرکتی در سربالایی از جمله ویژگی‌ هایی هستند که ارزش خرید خودروی Dignity را افزایش می‌دهند.

با توجه به استقبال عظیم مردم از این خودرو، اهمیت وجود قطعات یدکی Dignity در بازار بیش از پیش مشخص شده است و تأمین این قطعات در بازه زمانی لازم، به عنوان یک گزینه ضروری برای اطمینان بیشتر مشتریان این خودرو محسوب می‌شود. در غیر این صورت، عدم تأمین قطعات یدکی ممکن است به مشکلات و خسارات مالی قابل توجهی برای صاحبان خودرو منجر گردد.

نمایندگی فروش لوازم یدکی دیگنیتی

با توجه به جایگاه برجسته‌ ای که خودروی دیگنیتی در سال‌ های اخیر به خود اختصاص داده است، افراد بسیاری به دنبال نمایندگی‌ های رسمی و معتبر برای تأمین قطعات یدکی و پشتیبانی تعمیرات این خودرو محبوب هستند. در این زمینه، "تهران یدک ۲۴" به عنوان یکی از مراکزی با تجربه در فروش و توزیع لوازم یدکی خودرو به ویژه دیگنیتی، نقش بارزی دارد. این شرکت در طول سالها با ارائه قطعات یدکی از برندهای خارجی متنوع در داخل کشور، توفیق جلب اعتماد مشتریان را به دست آورده است.

از این رو، اگر به دنبال یک نمایندگی با تجربه و معتبر برای خرید امن و راحت قطعات یدکی Dignity هستید، ما می‌توانیم با ارائه خدمات برتر، نیازهای شما را پاسخ دهیم.

در حال حاضر، با تماس با شماره تلفن موجود در وب‌ سایت تهران یدک ۲۴ و گفت‌ و‌ گو با کارشناسان فروش ما، می‌توانید به‌ عنوان مشتری، از مشاوره رایگان درباره خرید لوازم یدکی Dignity بهره‌ مند شوید و اطلاعاتی چون قیمت و روش سفارش دقیق را نیز به‌ دست آورید.

مواردی همچون ترمیم و تعمیر خودروی دیگنیتی می‌تواند با داشتن قطعات یدکی اصلی و با کیفیت، به آسانی انجام شود. مجموعه تهران یدک ۲۴ با برخورداری از توان و توانمندی به‌عنوان یکی از واردکنندگان مستقیم قطعات خودروهای وارداتی و چینی، لوازم یدکی دیگنیتی را در اختیار دارد. این امکان به مشتریان فراهم می‌شود تا با استفاده از خدمات این مجموعه، به‌ سرعت و به‌ صورت آسان قطعات اصلی و با کیفیت را تهیه کنند. این روش، اطمینان بیشتری به‌ خود راجع به بهره‌ وری و عمر مفید بالای قطعات فراهم می‌ آورد.

در نهایت، توجه به انتخاب نمایندگی فروش لوازم یدکی دیگنیتی با تجربه و قابل اعتماد می‌تواند به مشتریان اطمینان و آرامش بیشتری در تعمیرات و نگهداری خودروی محبوبشان بخشیده و تجربه خریدی رضایت‌ بخش فراهم سازد.

فروش لوازم یدکی دیگنیتی در تهران و شهرستان‌ ها

جستجو برای یافتن لوازم یدکی با کیفیت برای خودروهای جدید و خاص در شهرستان‌ ها همواره یکی از چالش‌ های اساسی خریداران می‌باشد. یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد مجموعه تهران یدک ۲۴، ارسال سریع و قابل اعتماد قطعات و لوازم خودرو به تهران و تمامی نقاط شهرستانی میباشد. بدین ترتیب، خانه شما در تهران، شیراز، اصفهان، بندرعباس، مشهد یا یزد، موجب نگرانی نخواهد بود؛ زیرا مجموعه تهران یدک ۲۴ قطعات مورد نیاز شما را به سرعت و امانت به درب خانه شما تحویل خواهد داد. تنها کافی است با شماره تلفن درج شده در وب‌ سایت تماس بگیرید و با مشاوران فروش در ارتباط باشید. این تضمین اصالت و سلامت کالا به منظور اطمینان و راحتی مشتریان، از جمله اولویت‌ های ما در مجموعه تهران یدک ۲۴ است تا بتوانیم خرید امن و رضایت‌ بخشی را برای شما به ارمغان بیاوریم.

قیمت خرید لوازم یدکی دیگنیتی

با توجه به اینکه قطعات این خودرو از خارج وارد می‌شوند، قیمت دقیق برای لوازم جانبی دیگنیتی قابل تعیین نمی‌باشد؛ زیرا تغییرات مکرر در تعرفه‌ ها و نرخ ارز موجب نوسانات مستمر در بازار می‌شود. همچنین، تنوع بسیار زیاد در قطعات و لوازم یدکی این خودرو، امکان ارائه بررسی دقیق و جامع تمامی بخش‌ ها و اعلام قیمت مناسب را کاهش میدهد. به همین دلیل، توصیه ما به شما این است که با تماس با مجموعه تهران یدک ۲۴ از طریق شماره تلفن موجود در وب‌ سایت، اطلاعات دقیق در مورد تعرفه‌ ها و قیمت‌ های جاری را بپرسید و پس از مشاوره، محصول مورد نظر را به صورت مستقیم خریداری نمایید.

قطعاتی از دیگنیتی که میتوان از تهران یدک ۲۴ تهیه کرد

مجموعه تهران یدک ۲۴، تنوع بالایی از برندها و قطعات مختلف خودروهای خارجی و چینی را ارائه می‌دهد. بنابراین، می‌توانید بسیاری از قطعات یدکی دیگنیتی از جمله موتور، شمع، رادیاتور، جلوبندی، چراغ‌ ها، گیربکس و غیره را از مجموعه تهران یدک ۲۴ تهیه و خریداری کنید. برای سهولت در دسترسی به اطلاعات، قطعات یدکی مربوط به خودروی دیگنیتی را در دسته‌ بندی‌ های زیر خلاصه کرده‌ ایم تا شما با تنوع و گستردگی قطعات موجود آشنا شوید:

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و ...)
  • قطعات موتور (سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و ...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌ گیر و ...)
  • بخش‌ های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و ...)
  • و بسیاری از قطعات دیگر

برای کسب اطلاعات دقیق‌ تر درباره لوازم یدکی این خودرو و پیدا کردن قطعه مورد نظر خود، با مجموعه تهران یدک ۲۴ تماس بگیرید تا توسط مشاوران راهنمایی شوید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar