بهترین پاور بانک شیائومی

چهارشنبه 23 فروردین 02 ساعت 12:11
بهترین پاور بانک شیائومی

یکی از لوازم جانبی مورد نیاز هر فرد که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، پاوربانک‌ ها هستند. خوشبختانه امروزه کمپانی های فراوانی در این زمینه فعالیت می کنند که از بهترین آن ها، میتوان به کمپانی شیائومی اشاره کرد. این برند در تولید تمامی محصولات اقتصادی بودن آن ها را شرط اول تولید قرار داده است. از این رو با اطمینان کامل می توانید با هزینه کم، بهترین پاور بانک شیائومی را تهیه کنید. ما در این مقاله به ۵ نمونه از بهترین پاور بانک های شیائومی، می پردازیم تا ضمن اطلاع از قابلیت ‌های آن ها بتوانید محصولی مرغوب و باکیفیت خریداری نمایید.

۵ نمونه از بهترین پاور بانک های شیائومی

پاوربانک ‌ها به شما این امکان را خواهند داد تا بتوانید در هر فضایی که قرار گرفته اید، بدون نگرانی از عدم دسترسی به برق دستگاه‌ های خود را شارژ نمایید. پس تا انتهای این مقاله با همراه ما باشید تا بتوانید از لیست ذکر شده، بهترین پاور بانک شیائومی را انتخاب کرده و خریداری کنید.

۱.      شارژر همراه شیائومی مدل Redmi

یکی از بهترین پاور بانک های شیائومی، پاور بانک مدل ردمی می باشد. ظرفیت این محصول بالای ۲۰۰۰۰ میلی آمپر می باشد که این قابلیت باعث شده این پاور بانک، در اولین گزینه از لیست بهترین پاور بانک شیائومی قرار گیرد. این مدل پاور بانک از لحاظ قیمت به مراتب مناسب‌ تر از سایر تولیدات خواهد بود. یکی از آتیم‌ های مهم در هنگام خرید پاور بانک مرغوب و به صرفه، بهره ‌مندی از وزن و ابعاد مناسب می باشد. از این‌ رو کمپانی شیائومی در تلاش است که با در نظر گرفتن ابعادی برابر ۱۵۰.۵ در ۷۳.۶ در ۲۷.۳ میلی متر و وزن ۴۷۰ گرم به شما این قابلیت را بدهد تا به راحتی آن را حمل کنید. در ساخت بدنه این مدل پاور بانک، از متریال مرغوب مانند پلاستیک ABS استفاده شده است که در برابر آسیب‌ های احتمالی بسیار مقاوم و مستحکم می باشد.

یکی از بهترین ویژگی های مهم پاور بانک ‌هایی که از از باتری با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپری بهره مند هستند، این می باشد که سبب شده تا بتوانید هر دستگاه را چندین مرتبه شارژ نمایید. پاور بانک شیائومی مدل ردمیآ، دارای دو رنگ مشکی و سفید می باشد که یکی دیگر از علائم محبوبیت این پاور بانک، ساده بودن آن خواهد بود.  دو عدد درگاه خروجی روی بدنه این پاور بانک قرار گرفته است که قادر به این می باشد تا بتواند دو دستگاه دیجیتال را به صورت همزمان شارژ کند. این دو پورت از نوع USB-A خواهند بود که با ولتاژ ۵.۱ ولت و شدت جریان ۳.۶ آمپر فعالیت خود را آغاز می نماید.

۲.      شارژر همراه شیائومی مدل PB2050SZM

یکی دیگر از بهترین پاور بانک شیائومی، پاور بانک PB2050SZM  می باشد که دارای طراحی بسیار ساده است. این مدل از ابعادی برابر ۱۵۳.۵ در ۷۳.۵ در ۲۷.۵ میلی متر تشکیل خواهد شد و از وزن مناسب ۴۳۰ گرم برخوردار می باشد که به سادگی، درون کیف و کوله پشتی شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید به راحتی در هر کجا آن را همراه خود حمل کنید. جنس بدنه این پاور بانک از پلاستیک ABS ساخته شده است که در برابر افتادن و آسیب احتمالی مقاومت خوبی نشان خواهد داد. سه درگاه خروجی روی بدنه این مدل از پاور بانک های شیائومی قرار گرفته است که با ولتاژ ۲۰ ولت و شدت جریان ۵.۰ آمپر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. این سه درگاه به شما این قابلیت را می ‌دهند تا سه دستگاه را به صورت همزمان متصل کنید.

 با استفاده از این پاور بانک، به راحتی می‌ توانید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و حتی مک بوک خود را نیز شارژ نمایید. پورت ورودی که به منظور تامین انرژی مورد نیاز خود پاور بانک طراحی شده است با شدت جریان ۳.۰ آمپر و ولتاژ ۵ ولت فعالیت خواهد کرد و به سادگی می‌ تواند باتری قدرتمند ۲۰۰۰۰  میلی آمپری را نیز شارژ کند. از دیگر قابلیت ‌های برجسته این مدل از بهترین پاور بانک شیائومی، می ‌توان گفت که از شارژ ایمن و تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی پشتیبانی خواهد کرد.

۳.      شارژر همراه شیائومی مدل Mi Power Bank 2

این مدل از پاور بانک شیائومی، نسبت به مدل‌ های قبلی از وزن کمتری برخوردار می باشد. معمولا پاوربانک‌ ها، برای زمانی هایی مورد استفاده قرار می گیرند که دسترسی شما به برق بسیار محدود باشد. بنابراین این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که بتوانید آن را درون کیف یا کوله پشتی خود قرار داده و هنگام سفر یا تفریحات خارج از شهر همراه خود حمل کنید. این مدل از کمپانی شیائومی از ابعادی برابر ۱۳۵.۵ در ۶۷.۶ در ۲۳.۹ میلی متر تشکیل شده است و وزنی برابر ۳۲۶ گرم نیز دارد.

روی بدنه این مدل پاور بانک شیائومی، دو عدد پورت خروجی وجود دارد که به شما این اجازه می ‌دهد تا دو دستگاه را به صورت همزمان به پاوربانک متصل نمایید تا بتوانند انرژی مورد نیاز خود را تامین کنند. این مدل خوشبختانه از ظرفیت بالای ۲۰۰۰۰ میلی آمپری بهره مند می باشد. علاوه بر این شدت جریان خروجی این پاور بانک، برابر ۱.۵، ۲.۰ و ۲.۴ آمپر است.

۴.      شارژر همراه شیائومی Xiaomi Redmi PB100LZM

یکی دیگر از پاور بانک ها که در لیست در جایگاه چهارمین پاور بانک برتر قرار گرفته است، بهترین پاور بانک شیائومی  با مدل Redmi PB100LZM است. این محصول فوق العاده، دارای ظاهری مات و ساده می باشد که توجه کاربران را به  سوی خود جلب خواهد کرد. از این ‌رو، از ابعادی برابر ۱۵۰.۵ در ۷۳.۶ در ۱۵.۱ میلی متر تشکیل شده است و وزن آن تنها ۲۴۷ گرم می باشد.

این پاور بانک به شما این امکان را خواهد داد تا به سادگی انرژی مورد نظر دستگاه ‌هایی مانند گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و مک بوک خود را تامین کنید. در خصوص بدنه این مدل از بهترین پاور بانک شیائومی، می‌ توان گفت که در برابر ضربه مقاومت کافی نیز دارد. علاوه بر ضربه، این پاور بانک در برابر حرارت، ولتاژ، شدت جریان، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه مقاوم می باشد.

۵.      شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM

و در نهایت آخرین آیتم لیست بهترین پاور بانک شیائومی، پاور بانک Redmi PB100LZM خواهد بود. این مدل پاور بانک ها، از ابعادی برابر ۱۵۰.۵ در ۷۳.۶ در ۱۵.۱ میلی متر ساخته شده اند که بسیار ظریف به نظر می ‌رسند. از این ‌رو، حمل آن ها بسیار آسانی می شود و به راحتی کاربران می توانند در هر کجا آن را همراه خود داشته باشند و از قابلیت‌ های این پاور بانک بهره ‌مند شوند. دو پورت خروجی به منظور اتصال دستگاه ‌های شما بر روی این پاور بانک وجود دارد که با شدت جریان‌ های ۲.۴، ۲.۵ و ۳.۰ آمپر انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد.

همچنین از ولتاز ۵.۱ ولت برخوردار می باشد که برای اتصال دستگاه ‌هایی مانند تبلت، گوشی موبایل، پلیر ها و دوربین ‌ها مناسب خواهد بود. باتری در نظر گرفته شده برای این مدل پاور بانک ها، از ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر برخوردار می باشند که بسته به میزان ظرفیت دستگاه متصل شده به شما این امکان را داده تا بتوانید برای چندین مرتبه کالای خود را شارژ نمایید.

جمع بندی

 در این مقاله سعی کردیم تا شما را با ۵ نمونه از بهترین پاور بانک شیائومی آشنا کنیم تا بتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری خرید پاور بانک شیائومی عالی داشته باشید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar