بهترین کامیونت چینی بازار ایران

بروزرسانی در: سه شنبه 18 بهمن 01 ساعت 13:19
بهترین کامیونت چینی بازار ایران

کامیونت الوند، یکی از انواع بهترین کامیونت چینی در بازار کشور است که می‌توانید آن را به صورت اقساطی از فرهان دیزل خریداری نمایید.

مقدمه.

کامیونت ها یکی از انواع دسته خودروهای تجاری در بازار کشور هستند که همانطور که از نامشان پیداست، اندازه کوچکتری نسبت به کامیون های فول سایز دارند. این خودروهای تجاری که ظرفیت حمل بار بیشتری نسبت به وانت بارها دارند برای جابجایی بار و محصولات مختلف در فواصل نزدیک به کار می روند. بازار خودرو کشور ما با کامیونت ها آشنایی دیرینه ای دارد، به گونه‌ای که کامیونت های خاور ۶۰۸ محصول کمپانی مرسدس بنز بیش از ۴۰ سال در جاده ها و خیابان های کشورمان به فعالیت پرداخته است. با این حال با ورود استانداردهای جدید به بازار خودروهای تجاری، دیگر استفاده از چنین کامیونت هایی دیگر زیبنده خیابان ها و جاده های کشور نیست.

.به مرور زمان کامیونت های مختلفی عموماً از کشور چین و ژاپن و کره جنوبی به بازار خودروهای تجاری کشور وارد گردید. در این بین، کامیونت های چینی بیشترین تنوع و با قیمتی مناسب تر نسبت به سایر رقبای موجود در بازار، عرضه شدند. این امر باعث گردید تا به مرور زمان، تعداد بیشتری از این کامیونت ها خریداری شده و در امور حمل و نقل تجاری مورد استفاده قرار بگیرند.

در این مقاله از فرهان دیزل میخواهیم شما را با بهترین کامیونت های چینی موجود در بازار که توسط شرکت های مختلف تولید کننده عرضه می شوند، آشنا نماییم. همچنین در کنار آن به معرفی شرایط خرید اقساطی کامیونت در کشور می پردازیم. در این صورت اگر به فکر خرید کامیونت جدید هستید، مطالعه ادامه این مقاله راهنما را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

یک کامیونت خوب، باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

هنگامی که قصد خرید کامیونت جدید را داشته باشید، باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین کامیونت موجود در بازار را انتخاب نمایید. کسب عنوان بهترین کامیونت چینی در بازار ایران، مستلزم بهره مندی از خصوصیاتی است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

 

قدرت بالا

بهترین کامیونت برای خرید، آن مدلی خواهد بود که از یک موتور پر قدرت بهره مند باشد. در کنار بهره مندی یک موتور از قدرت بالا، بایستی استهلاک کمی داشته و عمر مفید قطعات استفاده شده در آن، در حد قابل قبولی باشد. چنین امری باعث می‌شود تا فعالیت تجاری با این کامیونت، سودآوری مناسبی را داشته باشد.

 

ظرفیت حمل بار مناسب

بهترین کامیونت موجود در بازار، آن مدل هایی هستند که ظرفیت حمل بار مناسبی را در اختیار راننده قرار بدهند. به طور کلی کامیونت های جدید وارد شده به بازار کشور در ظرفیت های ۶ و ۸ تن عرضه می شوند. مدلهای ۸ تن به دلیل بهره مندی از شاسی های بلندتر ظرفیت حمل بار بیشتری دارند.

بهترین کامیونت های چینی موجود در بازار ایران.

 

مصرف سوخت اقتصادی

بهترین کامیونت های موجود در بازار باید از مصرف سوخت مناسب و ایده آلی بهره مند باشند. این امر باعث می‌شود تا هزینه های جاری استفاده از کامیونت کاهش یافت و در حفاظت از محیط زیست نیز نقش موثری را ایفا خواهد بود.

 

در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی کامیونت

همه ساله مدل های مختلفی از کامیون و کامیونت در بازار کشور معرفی و عرضه می شوند. در این بین برخی از شرکت ها شبکه گسترده ای از خدمات پس از فروش را در کنار حجم بالایی از قطعات و لوازم یدکی عرضه می نمایند. این کار باعث می‌شود تا صاحبان این کامیونت ها بدون دغدغه و با هزینه بسیار مناسب، تمامی تجهیزات مورد نیاز کامیونت را تهیه و خریداری نمایند. چنین مدلی، بهترین کامیونت برای شما جهت خرید خواهد بود.

 

قیمت تمام شده مناسب

قیمت نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که در تعیین خصوصیات بهترین کامیونت در بازار کشور، دخیل است. یکی از بزرگترین رقیبان کامیونت های چینی در بازار، کامیونت ژاپنی ایسوزو است. این کامیون از بسیاری از جنبه ها ایده آلی برای خرید یک کامیون به حساب می آید‌. با این حال به دلیل قیمت های نجومی که در یک یا دو سال گذشته برای این کامیونت در نظر گرفته شده است، خرید آن دیگر مانند گذشته، معقولانه ترین گزینه موجود به حساب نمی آید. امروزه کامیونت های چینی با قیمت های رقابتی، توانسته‌اند تا سطح مناسبی از قدرت، کیفیت و کارایی را برای کاربران خود برنامه آن بیاورند.

 

آشنایی با بهترین کامیونت های چینی بازار کشور.

در این قسمت قصد داریم شما را با بهترین کامیونت های چینی بازار کشور آشنا نماییم.

 

 

کامیونت الوند

کامیونت الوند یکی از بهترین کامیونت های مونتاژ شده در داخل کشور است که توسط سایپا دیزل تولید می شود. این کامیونت محصول شرکت فوتون است که سابقه درازمدتی را در حضور در بازار کشور در انواع محصولات تجاری دارد. کامیونت الوند در دو دسته ۶ تن و ۸ تن در بازار کشور عرضه می شود. موتور استفاده شده در این کامیونت چینی از برند مشهور کامینز است که تولید ۱۴۵ اسب بخار در دور موتور ۲۶۰۰ را دارد. این قدرت با یک گیربکس ۶ دنده محصول شرکت آلمانی ZF به چرخ های عقب منتقل می شود. کامیونت الوند در مدل ۶ تن در دو شکل تخت خواب دار و بدون تختخواب دار عرضه می شود. در حالی که مدل هشتم تنها با کابین تختخواب دار در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

 

کامیونت فاو

کامیونت فاو یکی دیگر از انواع بهترین کامیونت های چینی موجود در بازار کشور است که مشتریان زیادی در بازارهای مختلف جهانی دارد. این کامیونت در دو مدل شش تن و هشت تن در بازار وجود داشته و از یک موتور ۱۴۰ اسب بخاری بهره می برد. این موتور توانسته تا استانداردهای آلایندگی یورو ۵ را پاس نموده و برای انتقال قدرت از یک گیربکس ساخت شرکت ZF آلمان بهره می برد.

کامیونت فاو.

 

کامیونت جک

کامیونت جک از دیگر برندهای چینی کامیونت موجود در بازار کشور است که توسط آرین دیزل در کشور عرضه گشته است. در سالیان اخیر موفقیت‌های بسیار زیادی را در بازارهای مختلف آسیایی از جمله بازار داخل کشورمان، کسب نموده است‌. ایمنی در تولید این کامیونت فاکتور بسیار مهمی بوده است که باعث گردیده تا این کامیونت جک به عنوان بهترین کامیونت از نظر ایمنی دست پیدا کند. در کنار آن از یک سیستم ترمز بسیار قدرتمند بهره برده که باعث گردید تا عملکرد این کامیونت در ترمزگیری بسیار قوی گزارش شود.

نیرو محرکه استفاده شده در این کامیون از برند کامینز بوده که توانایی تولید ۱۵۴ اسب بخار در دور موتور ۲۶۰۰ را دارد. در کنار این قدرت بایستی به عدد گشتاور تولید شده توسط این موتور نیز اشاره کنیم که در جایگاه خود بسیار با اهمیت است. این کامیونت می‌تواند گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر را در دورهای موتور ۱۲۰۰ تا ۱۹۰۰ تولید کند.

کامیونت جک.

 

خرید اقساطی کامیونت الوند از فرهان دیزل

در پایان اگر بخواهیم مقایسه ای بین بهترین کامیونت های چینی موجود در بازار خودروهای تجاری کشور داشته باشیم، می توان گفت که از لحاظ موتور کامیونت تفاوت خاصی بین این مدل ها وجود ندارد. زیرا همگی از موتورهای شرکت کامینز استفاده می کنند. همچنین گیربکس استفاده شده در این کامیونت ها محصول شرکت ZF آلمان است. با این اوصاف بهترین کامیونت بین گزینه های بالا کامیونت الوند است که شرایط خرید اقساطی از فرهان دیزل فراهم گردیده است.

 

خرید اقساطی کامیونت الوند از فرهان دیزل.

خرید اقساطی کامیونت الوند از فرهان دیزل.

فرهان دیزل یک شرکت معتبر در حوزه خرید و فروش خودرو سنگین در کشور است که خدماتی از قبیل، لیزینگ خودرو، ثبت نام خودرو و همچنین مشاوره و راهنمایی را عرضه می کند. جهت خرید اقساطی الوند میتوانید با تماس با کارشناسان فرهان دیزل کامیون خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar