فرصت استثنایی فروش اقساطی ساینا در سال ۱۴۰۲ با شرایط ویژه بانکی

بروزرسانی در: پنج شنبه 7 اردیبهشت 02 ساعت 16:26
فرصت استثنایی فروش اقساطی ساینا در سال 1402 با شرایط ویژه بانکی

این روزها خرید هیچ ماشینی به اندازه یک سدان خانوادگی جذاب و کم‌هزینه، به صلاح نیست! ماشین جذاب و مدرن از این نظر حائز اهمیت است که تکانی به اوضاع و احوال معیشتی شما می‌دهد و یک ماشین مدل پایین را با یک خودرو خوش چهره عوض می‌کنید یا به عنوان اولین ماشینی که می‌خرید یک گام مطلوب بر می‌دارید.

و خرید ماشین کم هزینه از این بابت یک فرصت طلایی است که مجبور نیستید بخش قابل توجهی از درآمد ماهانه خود را صرف عیب‌یابی و تامین قطعات کنید یا گاه و بی‌گاه وقتتان را در تعمیرگاه بگذرانید. با تفاسیری که گذشت به احتمال زیاد شما هم به فکر خرید اقساطی ساینا افتاده‌اید! درست است؟!

چرا خرید اقساطی ساینا؟

اگر از دنبال کنندگان حرفه‌ای اخبار بازار خودرو باشید، در برابر این سوال کلیشه‌ای که: «چرا شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ساینا؟!» باید با قاطعیت بگویید چرا ساینا نه؟!

  • ظاهر جذابی ندارد؟ که دارد
  • طراحی بدنه آن مدرن و چشم نواز نیست؟ که هست
  • مشخصات فنی مطلوبی ندارد، که دارد
  • از نظر ایمنی در وضعیت بهتری نسبت به دیگر اسلاف خود مانند پراید و تیبا نیست، که هست
  • امکانات رفاهی در نسخه فول آپشن آن کافی نیست که اگر منصفانه نگاه کنیم و قیمتش را در نظر بگیریم، انصافا امکانات خوبی دارد!
  • مصرف سوخت ساینا اقساطی منطقی نیست؟ که در زمره خودروهای خوش مصرف طبقه بندی می‌شود
  • کابین جادار ندارد که دارد
  • قطعاتش در دسترس نیست که هست
  • قیمت لوازم یدکی ساینا مناسب نیست که مناسب است
  • هزینه نگهداری بالایی دارد که پاسخ منفی است
  • بازار فروش پر رونقی در بین خودروهای دست دوم ندارد که دارد
  • و تیر خلاص اینکه محدوده قیمتی مناسبی هم دارد.

خب! شما از یک سدان خانوادگی خوش قیمت دیگر چه انتظاری دارید که ساینا نتواند آن را برآورده کند؟! تقریبا باید گفت هیچ! هرچه خوبان همه دارند را ساینا تنها دارد!!

البته به شرط اینکه نگاه شما به شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ساینا واقع بینانه باشد. به عنوان مثال وقتی ما حرف از امکانات رفاهی می‌زنیم نمی‌توانید آپشن‌های ساینا را با امکانات کراس اوورهای چینی قیاس کنید! زیرا این خودروها در یک محدوده قیمتی قرار ندارند. بنابراین تا این قسمت از مقاله ما به مزایای خودرو ساینا پرداختیم. اما اینک سوال این است که:

چرا خرید اقساطی؟!

به طور یقین اکنون عده‌ای در پاسخ به این سوال که چرا خرید اقساطی ساینا؟ خواهند گفت: «چون پول کافی برای خرید نقدی نداریم!» حق با شماست. خرید قسطی خودرو از مراکز معتبر بهترین راه حل ماشین دار شدن است، آن هم زمانی که با مشکل در تامین اعتبار و سرمایه مواجه باشید. در واقع وقتی پول کافی وجود نداشته باشد شما دو راه دارید:

  • خرید خودرو کار کرده از بازار دست دوم
  • شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو ساینا

خرید خودرو کارکرده را هیچ کارشناس مالی توصیه نمی‌کند، زیرا ضرر آن بیشتر از سود است. به همان علتی که اکثر شما می‌دانید: «اگر خوب بود که این ماشین را نمی‌فروخت» حتی اگر ماشین مدت کمی در دست صاحب قبلی‌اش بوده باشد، باز هم اطلاعات دقیقی از نحوه نگهداری خودرو در دست نیست. پس اصلا بعید نیست که خرج‌های ریز و درشتی روی دستتان بگذارد.

اما خرید اقساطی ساینا ( فروش-اقساطی-ساینا/https://farnamkhodro.com/product ) مزایای متعددی دارد که امکان خرید ماشین وقتی پول به اندازه کافی ندارید، تنها یکی از آن‌هاست. گرفتن تصمیمات مالی بزرگ به شیوه اقساطی باعث می‌شود تا به انضباط مالی برسید. به این ترتیب هدفمند، خرج می‌کنید. اولویت‌های هزینه شما در طی یک ماه مشخص می‌شود و مخارج اضافی حذف خواهد شد. این مساله باعث می‌شود حتی پس از اتمام اقساط ماشین، بتوانید با مقدار درآمدی که آزاد می‌شود یک تصمیم مالی بزرگ دیگر بگیرید.

 

وقتی برای خرید ساینا اقساطی تحویل فوری اقدام می‌کنید، حتی اگر پول کافی برای خرید نقدی داشته باشید، فرصتی دست می‌دهد تا مابقی سرمایه خود را در دیگر بازارهای مالی وارد کنید و از این طریق نیز به سود برسید. با این اوصاف بخش قابل توجهی از موجودی حسابتان را یک باره خالی نمی‌کنید، آن هم برای یک خرید استهلاک پذیر! بنابراین مزایای خرید اقساطی بیش از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

ساینا بخرم یا رقبایش را؟!

ساینا در بین محصولات کمپانی سازنده خودش و کمپانی رقیب، یعنی ایران خودرو، رقبای جدی زیادی دارد! از کوییک و تیبا گرفته تا رانا و پژو ۴۰۵ و حتی سمند یا ال نود. حتی در بین ماشین‌های مونتاژی کارکرده هم نام خودروهای جذابی مثل برلیانس اچ ۳۲۰، ام وی ام ۳۱۵ یا کیا ریو دیده می‌شود.

در قیاس ظاهری خودروهای رقیب باید گفت تکلیف نهایی را همیشه سلیقه مشتری روشن می‌کند، در بخش مقایسه فنی هم گاهی خرید اقساطی ساینا توجیه می‌شود و گاهی خرید رقبا، اما در هر حال باید خدمات پس از فروش، هزینه نگهداری، محدوده قیمتی و دسترسی به قطعات و لوازم یدکی را هم در نظر بگیرید. از آنجایی که سایپا همیشه به تولید و عرضه محصولات اقتصادی شهرت داشته است، بی‌دردسر بودن ساینا و نیز هزینه اندک نگهداری این سدان در رقابت با هر خودرو دیگری یک برگ برنده مهم برای آن محسوب می‌شود.

خرید اقساطی ساینا از سایپا

امکان خرید اقساطی ساینا از سایپا تا این لحظه فراهم نشده است. به عبارت دیگر کمپانی‌های ایرانی مانند ایران خودرو یا سایپا در سال جاری نیز همچنان از طریق طرح‌های فروش فوق العاده یا پیش فروش اقدام به عرضه خودرو کرده‌اند و خبری از فروش شرایطی یا قسط‌بندی نیست. اما این مقدمه به این معنا نیست که قید خرید قسطی را بزنید.

طرح‌های فروش اقساطی ساینا در نمایندگی جریان دارد و مراکز معتبری هستند که با فراهم کردن بهترین بستر اقدام به عرضه سدان خانوادگی جذاب سایپا می‌کنند. بنابراین کافی است آنچه از خرید اقساطی انتظار دارید را مشخص کنید و سپس به دنبال بهترین مجموعه بگردید.

به طور معمول مشتری انتظار دارد:

  • فروش اقساطی ساینا تحویل فوری را در پی داشته باشد
  • امکان خرید خودرو با حداقل پیش پرداخت و کمترین سرمایه فراهم باشد
  • بخشی از سند خودرو به اندازه مبلغ پیش پرداخت به نام مشتری ثبت شود
  • قرارداد شفاف و قانونی باشد و فروشنده به تمام تعهدات خود عمل کند
  • قیمت خودرو منصفانه باشد و تحت تاثیر حباب‌های کاذب بازار قرار نگیرد
  • حاشیه سود تعیین شده برای خرید قسطی متعارف و منطقی باشد
  • مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خریدار تعیین شود
  • تعداد اقساط و مهلت بازپرداخت، بلند مدت در نظر گرفته شود
  • برای خرید اقساطی ساینا به رضایت قلبی و آرامش خاطر مشتری به اندازه سود فروشنده اهمیت داده شود

همه این موارد خواسته‌های به حقی است که یک مشتری می‌تواند داشته باشد. ممکن است اکنون با خود بگویید: «بله! این موارد خواسته ما هم هست، اما کدام مرکز پیدا می‌شود که همه این امتیازات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد؟»

باور کنید چنین مراکزی وجود دارند. برخی مجموعه‌های خوشنام، معتبر و باسابقه مانند فرنام خودرو ( https://farnamkhodro.com ) نه تنها تمام امتیازاتی که برشمردیم را برای مشتریان خود قائل می‌شوند، بلکه مزایای بیشتری نظیر مشاوره رایگان پیش از خرید خودرو را هم در اختیار خریدار قرار می‌دهند. هم چنین علاوه بر اینکه بهترین بستر برای خرید اقساطی ساینا را فراهم کرده‌اند، تنوع کم‌نظیری از انواع خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی را برای فروش قسطی به وجود آورده‌اند. بنابراین جوینده یابنده است! کافی است طرف معامله را درست انتخاب کنید.

راه های ارتباطی : 

آدرس : اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

تماس با کارشناسان : ۰۲۱۷۷۰۹۱۲۱۸

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar