قیمت و مشخصات بایک سابرینا صفر

سه شنبه 3 تیر 99 ساعت 17:08
قیمت و مشخصات بایک سابرینا صفر

قطعا بایک سابرینا جزو خودروهای هاچ بک اقتصادی است که در بازار ایران خوب دیده نشده است. با توجه به امکانات، قدرت موتور و گیربکس و مصرف پائین، به شما پیشنهاد میکنیم این خودرو جزو گزینه های اصلی شما باشد. همچنین در این مقاله قیمت و مشخصات بایک سابرینا را بررسی میکنیم.

نکته عطف ماجراست آنجاست که تولید کننده سابرینا یعنی بایک، به عنوان یکی از کمپانی های بزرگ چینی شریک تجاری مرسدس بنز آلمان و شباهت زیادی بین سابرینا با کلاس B مرسدس بنز است که هاچ بک های اقتصادی بنز هستند.

قیمت های خرید و فروش بایک سابرینا

مجموعه اتوخسروانی به عنوان بزرگترین فروشنده خودروهای وارداتی در ایران به عنوان شرکت معتبر خرید و فروش خودرو و خودروهای وارداتی و خارجی و همچنین عرضه خودروهای داخلی فعالیت دارد و پیشینه ای درخشان در جلب رضایت مشتریان در طی این سال ها از خود نشان داده است.

این مجموعه شرایط ویژه خرید نقدی و اقساطی بایک را برای رفاه حال مشتریان فراهم آورده است. در طرح خرید نقد و اقساطی بایک سابرینا در اتوخسروانی، پلاک به نام خریدار است و سند به میزان پیش به نام خریدار ثبت می شود و مابقی آن پس از اتمام اقساط به وی اعطا می شود.

در این طرح علاوه بر دو سال گارانتی شرکتی، شما از یک سال گارانتی تعویض اختصاصی مجموعه اتو خسروانی نیز بهره خواهید برد و هچنین از دیگر سرویس‌های ویژه اتوخسروانی مانند سرویس رایگان، کارواش رایگان و تحویل رایگان خودرو در همه نقاط کشور برخوردار می شوید.

اتو خسروانی هم چنین امکان تست درایو این خودرو را قبل از خرید فراهم کرده است تا با اطمینان خاطر پس از تست و بررسی خودرو اقدام به خرید آن نمایید  و هیچ گونه نگرانی از بابت کیفیت خودرو نداشته باشید.

جهت ارائه توضیحات دقیق تر توسط کارشناسان اتوخسروانی و خرید، میتوانید از طریق لینک زیر اطلاعات خود را وارد کنید.

شماره تماس : ۴۸۴۲۱-۰۲۱

آدرس سایت : https://autokhosravani.com

همچنین می توانید برای آگاهی بیشتر از خودروی سابرینا اطلاعات زیر را مطالعه نمائید.

 مشخصات ظاهری

سابرینا بایک یک هاچ بک با ابعاد نسبتاً بزرگ است و ظاهری مکعبی شکل با دماغه ی رو به پایین دارد که دقیقاً همان چیزی است که در بنزهای کلاس B مشاهده می شود. داخل خودرو جادار است و فضای مناسبی برای تمام سرنشینان مهیا است. همچنین استفاده از رنگ کرم در داخل خودرو موجب جذابیت بیشتر سابرینا می‌شود.

قدرت موتور سابرینا بایک

موتور این خودرو به کلی توسط کمپانی میتسوبیشی ساخته شده است و از تکنولوژی پیشرانه ۴G میتسوبیشی که یکی از نکات مثبت این خودرو به حساب می آید زیرا میتسوبیشی از دیر باز یکی از کمپانی هایی به حساب می آمده که کیفیت موتور های تولیدی آن بالا بوده است و در مورد سابرینا هم این امر صادق است.

سابرینا از موتور ۱۵۰۰ سی سی چهار سیلندر بهره می برد که ۱۱۳ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۴۳ نیوتن‌متر، قدرت تولید می نماید با این اعداد و ارقام و با توجه به وزن کم ۱۱۸۰ کیلویی خودرو می دانیم که با یک خودروی نسبتاً پر قدرت روبرو هستیم .

اگر از دارندگان این خودرو کمی پرس و جو کنیم همگی از این خودرو و استفاده ی ۴ ساله  از آن رضایت بالایی دارند و از خریدی که نموده اند راضی هستند. این یکی از مهمترین نکات در زمان خرید یک خودرو به حساب می آید که دارندگان فعلی آن رضایت کافی از خودروشان را داشته باشند.

بایک سابرینا همچنین از استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می برد و مصرف بنزین آن تنها ۶.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است که جزء نکات مثبت این خودرو به حساب می آیند.

 این خودرو همچنین از گیربکس خودکار چهار سرعته عرضه می شود که رانندگی با این خودرو را در شهر و ترافیک بسیار ساده می کند.

امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی

سابرینا همچنین از امکانات قابل قبول برخوردار است که از آن جمله می توان به مواردی مانند ترمز ABS چهار کاناله به همراه EBD، دو کیسه ایمنی هوا، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر اشاره نمود. شاید تجهیزات ایمنی سابرینا مانند رقبا نباشد، تجهیزات رفاهی کامل آن باعث شده سابرینا نسبت به بعضی از رقبای خود در ایران لوکس‌تر باشد. سابرینای عرضه شده در بازار ایران دارای تجهیزاتی اعم از سنسور باران، سنسور دنده عقب، سانروف برقی، کول باکس داخل داشبورد، سنسور نور، کامپیوتر سفری، امکان تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو با قابلیت مشایعت تا درب منزل، نمایشگر ۶.۵ اینچی سیستم سرگرمی با ورودی AUX و USB به همراه کلیدهای کنترلی روی فرمان، رهیاب و آینه‌های برقی گرمکن‌دار با قابلیت تاشوندگی خودکار است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar