لوازم یدکی دنا پلاس چند قیمت است؟

پنج شنبه 8 مهر 00 ساعت 14:09
لوازم یدکی دنا پلاس چند قیمت است؟

دنا که از سال ۱۳۹۱ انتظار میرفت وارد بازار شود، در پایان از سال ۱۳۹۳ به خیابان ها آمد. دنا با تمام حاشیه هایش همانند سمند با استقبال بینظیر مشتریان ایرانی قرار گرفت. از سال ۱۳۹۵ هم ایران خودرو نسخه ارتقایافته این محصول را با نام دنا پلاس وارد بازار کرد. امروزه نیز مدل های مختلفی از دنا با موتورهای متفاوت در بازار یافت می شوند.

اگر مایلید اطلاعاتی درباره "ریمپ دنا پلاس" و "ریمپ چگونه انجام میگیرد؟ " دریافت نمایید ؛ به ریمپ چیست مراجعه نمایید.

قطعات تزئینی دنا پلاس

قیمت چراغ عقب های دنا پلاس ، بطور میانگین ۱ میلیون تومان است درحالی که این چراغ هارا شرکت مدرن بصورت فابریک به تولید میرساند. چراغ جلو دنا معمولی به صورت کامل با لنز، LED و موتور تنظیم ارتفاع، جفتی حدود ۴ میلیون و ئویست هزار تومان آب میخورد . مه شکن های جلوی دنا و دنا پلاس مشترک اند و توسط مدرن تولید می شوند. این قطعه برای هر دو خودرو، حدود ۱۹۰ هزار تومان قیمت دارد. مه شکن عقب نیز، مانند جلو، از قطعات تزیینی مشترک در هر دو مدل دناست.

آینه های کناری دنا پلاس برقی از برند کروز هستند که در بازه یک میلیون و دویست هزار تومان، قیمت میرود و نکته جالب توجه اینجاست که قیمت آینه های دنا پلاس حدود ۳۰۰ هزار تومان از مدل دنا معمولی آن ارزانتر میباشد! البته توجه کنید که هم آینه های دنا و هم دنا پلاس، به صورت خام و بدون فلاپ رنگی هستند. فلاپ رنگ شده آن ها را هم باید به صورت جداگانه تهیه کنید که به قیمت ۱۵۰ هزار تومان فروخته می شوند.

باتوجه به حجم بدنه منفی بکار رفته در دنا پلاس اگر مایل به تعمیرات بدنه باشید با توجه به اجرت ۲۰۰ هزار تومانی هر قسمت بدنه اجرت صافکاری این قسمت از بدنه دنا پپلاس بسته به انصاف و تبحر شخص متغیر میباشد ولی در مجموع اجرت بالاتری نسست به بقیه خودروهای ایرانی خواسته میشود.

جهت آشنایی بیشتر با بدنه دنا پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک به تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک ،در مرجع تخصصی تیونینگ ایران،رینگ اسپورت مراجعه نمایید.

قطعات فنی دنا پلاس

از نظر فنی تفاوت آنچنانی میان خودروهای خانواده دنا و سمند۷ EFوجود ندارد. اما با توجه به طراحی دوباره دنا و قطعات آن از نظر ظاهری متفائت و سطح بالاتری از قیمت را شامل میشوند. اویل ماژول از قطعات مهم و حیاتی سمند و دنا EF7 است که از نوع شرکتی و با کیت کامل بین ۱ میلیون و ۸۵۰ تا ۱ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان قیمت خرید خورده است. یکی دیگر از قطعات پر مصرف دنا کیت کلاچ EF7 پری دمپر EF7 است که بسیار حائز اهمیت میباشد؛ این قطعه با جعبه آبی یا سبزش از برند والئو ، بیش از ۱میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ارزش دارد. همین قطعه از برند دایکن، در بازه ۱میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تا ۱میلیون و ۸۰۰هزار تومان موجود است و اگر ساخت شرکت ایرانی «عظام» باشد، تنها ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خواهد داشت.

دنده CVVT میل سوپاپ هوا EF7 ایساکو، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می شود. دسته موتور ایرانی EF7 را در بازه قیمتی ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان می توانید خریداری کنید.

کاربر گرامی !!! رینگ اسپرت ،مرجع تخصصی تیونینگ ایران را همراهی نمایید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar