مشخصات فنی خودرو بسترن B30

جمعه 16 مهر 00 ساعت 14:28
مشخصات فنی خودرو بسترن B30

بدیهی است که اغلب انسان ها برای رفت و آمد کردن به تجهیزات متنوع از قبیل اتومبیل، وسایل نقلیه و ... نیاز دارند که البته در برخی از مواقع هم به علت ضیق وقت نمی توان از وسایل عمومی بهره برد و به همین علت هم تهیه خودرو برای همگان امری ضروری به شمار می آید.

در سال های اخیر به واسطه توسعه علم و تکنولوژی، شاهد تولید اتومبیل های پیشرفته فراوانی بودیم که از رایج ترین آن ها می توان به خودرو بسترن اشاره کرد.

در ادامه قصد داریم به قطعات یدکی بسترن بی ۳۰ بپردازیم.

خودرو بسترن B30 چیست؟

همواره کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه خودرو های چینی در سراسر جهان زبان زد می باشد که طبیعتا اتومبیل های بسترن b30 هم از این موضوع مستثنی نیستند.

خبر خوش این که لوازم یدکی بسترن b30 از کیفیت مرغوب و قیمت مقرون به صرفه برخوردار می باشد که طبیعتا همین مورد سبب تمایز خودرو بسترن می شود.

طراحی ظاهری خودرو بسترن B30

امروزه اغلب افراد پیش از تهیه خودرو به بررسی بدنه و ظاهر آن می پردازند؛ چرا که زیبایی نقش مهمی را در صنعت خودرو سازی ایفا می کند و خوشبختانه متخصصان در طراحی اتومبیل بسترن b30 نهایت دقت خود را به کار گرفتند.

به طور مثال، ظرافت و سادگی بسیاری در طراحی درب های خودرو بسترن b30 به کار رفته است که همین موضوع در افزایش زیبایی چراغ های کشیده مقابل اتومبیل هم تاثیر بسیاری را ایفا می کند؛ لازم به ذکر است که رنگ مشکی در سپر پایین اتومبیل و همچنین ناحیه هواکش دیده می شود.

بررسی کابین خودرو بسترن B30

برخی از افراد تصور می کنند که تنها لوازم یدکی خودرو بسترن b30 در این اتومبیل اهمیت دارد، در صورتی که این طرز تفکر کاملا اشتباه می باشد و پیش از تهیه خودرو بسترن باید به بررسی کابین آن هم بپردازید.

صندلی خودرو از دیگر مزایای خودرو بسترن می توان به صندلی های آن اشاره کرد که کاملا مطابق با فیزیک بدن ساخته شده است و به همین علت هم سرنشینان در طول رفت و آمد یا حتی سفر با احساس فوق العاده ای رو به رو می شوند.

متریال استاندارد : خوشبختانه در خودرو بسترن از متریال ارزشمند از قبیل نقره استفاده شده است که قطعا این مورد در افزایش عمر این محصول بی تاثیر نمی باشد و مصرف کنندگان با خیالی آسوده می توانند آن را تهیه کنند

داشبورد : اغلب خودرو های اروپایی و آمریکایی از داشبورد جا دار و البته زیبا برخوردار می باشند که متاسفانه این مسئله در اتومبیل چینی بسترن و حتی سایر خودرو های ایرانی کمتر دیده می شود.

تیغه بسترن B30 : سالانه بسیاری از تصادفات به علت دید محدود و نامناسب رانندگان رخ می دهد که البته طراحی غیر استاندارد اتومبیل ها هم در این امر دخیل می باشد؛ اما خوشبختانه تیغه خودرو بسترن B30 طوری تعبیه شده است که رانندگان می توانند با خیالی آسوده رانندگی کنند.

صندوق عقب خودرو بسترن B30 : طبیعتا صندوق عقب از مهم ترین تجهیزات یک خودرو محسوب می شود و فضای محدود آن می تواند منجر به عدم رضایت مشتریان شود، اما در مورد خودرو بسترن این حجم به ۴۸۰ لیتر می رسد.

لوازم یدکی خودرو بسترن B30

به طور کلی می توان گفت که اغلب خودرو ها پس از مدتی به فرسایش دچار می شوند و طبیعتا در این مسیر ناچار به تعویض یا تعمیر برخی از قطعات یدکی خودرو بسترن b30 می شویم که در ادامه قصد داریم به شرح آن ها بپردازیم:

  • رام تعلیق جلو b30 : این قطعه که اغلب هم فلزی می باشد از قسمت زیر به شاسی متصل شده و سپس به کمک آن کلیه تجهیزات به اتاق متصل می شود.
  • میل موج گیر b30 : بدیهی است که امکان بروز حادثه در مکان های ناهموار به حداکثر می رسد و به همین علت هم سازندگان از میل موج گیر استفاده می کنند تا از بدنه خودرو در این مواقع به خوبی محافظت کند.
  • بلبرینگ b30 : یکی دیگر از اساسی ترین ارکان چرخ ها، بلبرینگ می باشد که مانع سر و صدای بیش از حد چرخ ها و سایر متعلقات خودرو می شود و طبیعتا در نرم حرکت کردن خودرو هم تاثیر فراوانی دارد.
  • جعبه فرمان b30 : به طور خلاصه می توان گفت که این بخش گشتاور دست راننده را به سرعت به چرخ ها منتقل کرده و سپس آن گشتاور را به سگ دست انتقال می دهد.
  • سگ دست : مهم ترین وظیفه سگ دست این است که وزن اتومبیل و اتاقک را به زمین منتقل کند و این ابزار بر روی سیبک یا اکسل نصب می شود.
  • قرقری فرمان b30 : همان طور که می دانید، یک سر قرقری فرمان به سیبک و سمت دیگر آن هم به جعبه فرمان متصل می شود؛ این محصول در زمان چرخش فرمان به سمت راست و چپ و همچنین ایجاد تعادل خودرو نقش مهمی را ایفا می کند.
  • بوش طبق b30 : اغلب افراد با نام بوش طبق آشنایی دارند و بدیهی است که این محصول به سیبک شباهت بسیاری دارد، اما تنها تفاوت آن است که سیبک می تواند در جهات مختلفی حرکت کند اما بوش طبق فقط در یک جهت حرکت می کند.

تجهیزات ایمنی خودرو بسترن B30

کشور چین در زمان تولید این محصول تصمیم گرفت که از ۶ ایربگ استفاده کند تا آمار تصادفات را به حداقل برساند که طبیعتا در این راستا هم بسیار موفق عمل کرده است.

در مورد ترمز های تعبیه شده آن می توان گفت که نوع دیسکی خنک شونده می باشد و در این مسیر هم از تکنولوژی فراوانی بهره گرفته است تا رانندگان بتوانند یک سفر ایمن را تجربه کنند.

کلام آخر

هدف ما در این مقاله این بود که شما را با لوازم یدکی بسترن B30 و مشخصات فنی آن بیشتر آشنا کنیم و اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است که به سایت ما مراجعه بفرمایید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar