مقایسه ماشین های چینی در ایران، بهترین خودروهای چینی در بازار ایران کدامند؟

چهارشنبه 7 شهریور 03 ساعت 11:58
مقایسه ماشین های چینی در ایران، بهترین خودروهای چینی در بازار ایران کدامند؟

مقایسه ماشین‌های چینی در ایران به ما اثبات می‌کند که با گذر زمان شاهد پیشرفت چشمگیری در صنعت خودروسازی چین بوده‌ایم. دیگر خبری از کیفیت پایین و قیمت ارزان نیست، برندهای چینی معتبر با سرمایه‌گذاری‌های کلان و استفاده از فناوری‌های روز دنیا، خودروهای مدرن و باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کنند. در بسیاری از موارد به عنوان رقیبی سرسخت برای برندهای معتبر جهانی و خودروهای داخلی محسوب می‌شوند.

برای آشنایی هرچه بیشتر با بهترین خودروهای چینی و انتخاب از میان انبوه گزینه‌ها، می‌توانید با کارشناسان کیان خودرو در ارتباط باشید.

اهمیت مقایسه ماشین‌های چینی در ایران

با توجه به تحریم‌های جهانی و ممنوعیت واردات خودرو به ایران، بازار خودرو کشورمان در سال‌های اخیر شاهد حضور پررنگ خودروهای چینی بوده است. در گذشته برندهای محبوب و معتبری مانند بنز، پورشه و بی‌ام‌و و هیوندا در بازار ایران حضور داشتند، اما طی سال‌های اخیر و به خصوص در سال ۱۴۰۰ به بعد شاهد ورود برندهای جدید چینی به بازار رقابتی ایران بوده‌ایم.

اهمیت مقایسه ماشین‌های چینی در ایران به دلیل حضور پررنگ و تنوع در مدل‌های آنها زیاد است تا خریدار متناسب با شرایط خود بتواند بهترین ماشین چینی بازار ایران را شناسایی کند. مجموعه کیان خودرو یکی از نمایندگی‌های معتبر در زمینه فروش اقساطی خودرو وارداتی است که با خیال راحت می‌توانید با کارشناسان این مجموعه برای خرید هر نوع خودروی چینی در ارتباط باشید.

از مهم‌ترین دلایل اهمیت مقایسه ماشین‌های چینی در ایران می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

  • امکانات رفاهی و آپشن‌های مختلف خودروها

  • طراحی ظاهری متفاوت

مقایسه ماشین‌های چینی در ایران

مقایسه جامع بر خودروهای چینی در ایران

به دلیل محبوبیت فروش اقساطی خودرو وارداتی، مقایسه ماشین‌های چینی در ایران لازم و ضروری است تا با بررسی دقیق مشخصات فنی و امکانات رفاهی، هر یک از مدل‌های محبوب را انتخاب کنید.

در این بخش به مقایسه جامع خودروهای چینی پرطرفدار بازار ایران می‌پردازیم:

دیگنیتی پرایم

دیگنیتی پرایم یک شاسی بلند کراس با کیفیت ساخت و ایمنی مناسب است که از آپشن‌های متنوع مانند سنسور و دوربین، دیلایت، اتولایت، مه شکن و موارد دیگر برخوردار است. همین امکانات و ویژگی‌های خاص موجب شده تا فروش اقساطی دیگنیتی پرایم که در مجموعه کیان خودرو ارائه می‌گردد، مورد استقبال قرار بگیرد.

دیگنیتی پرستیژ

نسخه ارتقا یافته دیگنیتی پرایم با موتور قوی‌تر و گیربکس بهتر، در کنار طراحی ظاهری مدرن و چشم‌نواز و آپشن‌های بیشتر از جمله فرمان دی‌کات و شارژر وایرلس ارائه شده است.

لاماری ایما

یک شاسی بلند کوچک با طراحی ظاهری خاص و جذاب در کنار موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک، از خودروهای پرطرفدار می‌باشد.

فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ نسخه جدید فیدلیتی پرایم با طراحی ظاهری لوکس، کابین مجلل و مشخصات فنی قوی‌تر است. در صورت نیاز به فروش اقساطی فیدلیتی پرستیژ برای بهره‌مند شدن از بهترین شرایط، می‌توانید با کارشناسان کیان خودرو در ارتباط باشید.

فونیکس تیگو ۸ پرو

یک خودروی کراس اور متوسط با آپشن‌های زیاد و پیشرانه قدرتمند، آن را جز خودروهای گران قیمت قرار داده است. به همین سبب برخی از نمایندگی‌های معتبر مانند کیان خودرو، شرایط خرید اقساطی خودرو را فراهم کرده‌اند.

فونیکس تیگو ۸ پرومکس

این خودرو مانند نسخه اولیه ویژگی‌های منحصر به فردی داشته و در کنار تمام آنها از سیستم دو دیفرانسیل برخوردار است. به همین جهت مورد توجه افراد بیشتری در بازار ایران قرار می‌گیرد.

چانگان CS35 پلاس

چانگان CS35 پلاس جدیدترین محصولی است که توسط سایپا به بازار وارد شده و امکانات آن در نسخه‌های مختلف با هم متفاوت است.

هایما S7

هایما S7 یکی از جذاب‌ترین محصولات چینی در بازار ایران است که توسط کمپانی ایران خودرو وارد شد. مهمترین آپشن‌های این خودرو می‌توان به فرمان برقی، سانروف، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم ضد سرقت موتور آن اشاره کرد.

بورگوارد BX7

این کراس اور ۷ نفره کمی از هیوندای سانتافه که طرفداران زیادی دارد، بزرگتر است. پس گزینه خوبی برای خانواده‌های با جمعیت بالا می‌باشد. از لحاظ کیفیت ساخت نسبت به سایر خودروهای چینی در رده بالاتری قرار گرفته و از امکانات و آپشن‌های متعددی برای ایجاد رفاه بیشتر برخوردار می‌باشد.

ام‌جی RX5

ام‌جی RX5 یکی از بهترین ماشین‌های چینی شاسی بلند بازار ایران است که به دلیل وجود آپشن‌های متعدد مانند سیستم ضد واژگونی، سنسور و دوربین عقب، ترمز ضد قفل، کمکی تنظیم برقی ارتفاع نور و بسیاری از موارد دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

بی‌وای‌دی S7

بی‌وای‌دی S7 یک کراس اور هفت نفره است که برای خانواده‌های با جمعیت بالا مناسب بوده اما فضای ردیف آخر محدود می‌باشد. مهم‌ترین قابلیت‌های ویژه این خودرو می‌توان به تهویه هوای فوق العاده آن اشاره کرد.

کراس

دانگ فنگ H30 کراس یک هاچ‌بک با کیفیت بالا است چرا که بر روی آن موتور تیوفایو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نصب شده است. این ماشین چینی به دلیل امکانات فوق‌العاده مانند سنسور و دوربین عقب، ترمز ضد قفل، سیستم تهویه اتوماتیک، سانروف و موارد دیگر جز خودروهای پرطرفدار می‌باشد.

ماشین‌های چینی

جدول مقایسه قیمت ماشین‌های چینی ۱۴۰۳

بازار خودرو ایران همواره شاهد نوسانات قیمتی بوده و قیمت خودروهای چینی نیز از این قاعده مستثنا نیست. با این حال، به طور کلی می‌توان گفت که خودروهای چینی قیمتی بین محصولات داخلی و خارجی را دارند و از نظر اقتصادی گزینه‌های مناسبی برای خریداران محسوب می‌شوند.

برای اینکه جدول مقایسه قیمت ماشین‌های چینی ۱۴۰۳ را به طور دقیق و کامل مورد بررسی قرار بدهید، می‌توانید با یک مجموعه معتبر و تخصصی مانند کیان خودرو ارتباط بگیرید.

در این بخش به جدول مقایسه قیمت چند خودروی چینی پرطرفدارتر در بهار ۱۴۰۳ می‌پردازیم:

مدل خودرو

قیمت (میلیارد تومان)

فونیکس تیگو ۸ پرومکس

۲.۶

فونیکس تیگو ۸ پرو

۲.۲

دیگنیتی پرستیژ

۲

دیگنیتی پرایم

۱.۸

لاماری ایما

۱.۷

فیدلیتی ۷ نفره

۲.۴

هایما S7

۱.۳

چانگان CS35 پلاس تیپ ۲

۱.۱۱

چانگان CS35 پلاس تیپ ۳

۱.۱۸

کی ام سی J7

۱.۶

دانگ فنگ H30 کراس

۰.۷

کدام ماشین چینی را بخریم؟

تنوع ماشین‌های چینی از لحاظ مدل و طراحی ظاهری و داخلی و همچنین قیمت بسیار زیاد است و می‌توانید با توجه به بودجه خود از بین مدل‌های مختلف انتخاب کنید.

نکته مهم در هنگام انتخاب ماشین‌های چینی این است که این محصولات معمولاً در رده‌های قیمتی یکسان از قدرت یکسانی هم برخوردار هستند و فقط در برخی از آپشن‌ها و طراحی ظاهری متفاوت می‌باشند و این موضوع انتخاب را آسان‌تر می‌کند.

نتیجه‌گیری

مقایسه ماشین‌های چینی در ایران به شما کمک می‌کند تا بهترین خودروهای چینی را از میان تنوع بالای این محصولات انتخاب کرده و متناسب با بودجه و شرایط خود یک خودروی استاندارد را تهیه کنید. از آنجایی که در شرایط کنونی اغلب افراد چاره‌ای جز انتخاب خودروهای چینی برای خرید را ندارند، بهتر است با افراد متخصص و کاربلد مانند کارشناسان کیان خودرو مشورت کنید تا بهترین مدل خودرو را به صورت نقد یا اقساط تهیه نمایید.

سوالات متداول

بهترین خودروهای چینی در ایران کدامند؟

بهترین خودروی چینی در ایران با توجه به نیاز و بودجه هر شخص مشخص می‌گردد.

مزایای خرید خودروهای چینی چیست؟

مهم‌ترین مزیت‌های خرید خودرو چینی قیمت پایین آنها و طراحی جذاب می‌باشد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar